خبر خوب / قطعی برق دیروز یک اتفاق بود و تکرار نخواهد شد

به گزارش رکنا، دیروز به طور غیر منتظره برق سراسر تهران قطع شد. وزارت نیرو مشکل اصلی قطعی برق را افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری اعلام کرد که منجر به محدودیت سوخت تبدیل به برق در نیروگاه ها شده است. از طرفی محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به تاکید مسئولان وزارت نیرو مبنی بر کمبود گاز در نیروگاه‌ ها و قطعی برق گفته است " قطع برق به دلیل کمبود یا قطعی گاز صحت ندارد. گازرسانی نسبت به سال گذشته بیشتر شده و کمتر نشده است. قطعی گاز نیروگاه های برق، ناشی از مسائل دیگری است و ارتباطی با شرکت گاز ندارد."

اگر بخواهیم از علت واقعی قطع برق بگذریم ، مساله مهم این است که چرا قبل از هر اتفاقی که مستقیم به زندگی مردم مربوط است با شهروندان درمیان گذاشته نمی شود و اطلاع رسانی نمی شود.

قطعی برق تکرار نخواهد شد

در این خصوص مصطفی رجبی مشهدی ، سخنگوی صنعت برق وزارت نیرو در خصوص لزوم اطلاع رسانی قطعی برق به شهروندان، به رکنا گفت: در صورتی که خاموشی در بخش خانگی ادامه پیدا کند و قابل پیش بینی باشد ، حتما از طریق شرکت توزیع اطلاع رسانی می کنیم. به این طریق که جدول خاموشی ها را تنظیم می کنیم و اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: اما قطعی برق دیروز یک اتفاق بوده است و تکرار نخواهد شد.امیدواریم با همکاری مردم قطعی برق در آینده نداشته باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟