مترو به پرند رسید / اتصال خط مترو امام به پرند + جزئیات

متروی پرند / محسن وطن خواهی اظهار کرد: بر اساس قانون مجری مترو پرند شهرداری تهران است و با توجه به طولانی شدن روند تکمیل این پروژه تلاش کردیم شرکت عمران شهر پرند مجری باقیمانده مترو فرودگاه امام (ره) تا پرند باشد.

وی افزود: در این راستا مذاکراتی را با شهردار تهران داشتیم و پیشنهاد دادیم یا شهرداری تهران پروژه مذکور را تکمیل کند یا این که شرکت عمران مجری گری آن را به عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: هزینه تکمیل مترو چند مدل است؛ به عبارت دیگر بهره برداری نهایی با حداکثر ظرفیت خط یک هزینه مشخص دارد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: برای این که بتوانیم قطار به پرند برسد و در فواصل نیم ساعته سرویس بدهد حدود 600 میلیارد تومان اعتبار برای این 18 کیلومتر نیاز است.

اتصال خط مترو امام به پرند

وطن خواهی یادآور شد: مترو پرند نسبت به مترو سایر شهرهای جدید در این است که خط یک مترو تهران به پرند می آید (خط 8) و همین قطار تا تجریش می رود.

وی با اشاره به این که این خط نیازی به تغییر قطار ندارد، اظهار کرد: از زمانیکه تفاهمنامه با شهرداری نهایی شود تکمیل خط مترو پرند حدود 9 ماه زمان نیاز دارد.

وی با بیان این که پیمانکار این پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است، اضافه کرد: یکی از مسائل این است که شرکت عمران پرند به صورت غیرمستقیم (از طریق شهرداری) مبالغ را به قرارگاه پرداخت کند یا این که به صورت مستقیم این کار را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان این که شهرداری تهران قبول کرده بخش عمده ای از هزینه ها از طریق تهاتر تامین شود، اظهار کرد: به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران تفاهمنامه تکمیل مترو پرند نهایی می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟