خبر خوش یارانه ای قالیباف به مردم + جزئیات

رئیس مجلس افزود: ما به عنوان یارانه یک 45 هزار تومان، یک 75 هزار تومان و یک طرح معیشت می پردازیم که باید در این زمینه یکپارچه سازی شود و در قالب بودجه یارانه ها را هدفمند کنیم.

یارانه ها قطع نمی شود

قالیباف گفت: یارانه ها در سال آینده به هیچ وجه قطع نمی شود نه به صورت ارزی نه ریالی اما واقعا هدفمند می شود یعنی در جایی که باید هزینه می شود. ضمن اینکه ما یک یارانه دیگری می دهیم که باید در قالب ساختار بودجه اصلاح شود.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده ناشی از افزایش قیمت بنزین، تصریح کرد: براساس آمارها حدود 45 تا 50 درصد خانواده ها خودرو ندارند، ما در شرایط کنونی یارانه‌ای که در حوزه انرژی به خودروها می دهیم فرد مستضعف یا روستایی یا افراد ساکن در شهرستان ها که فاقد خودرو هستند یا مترو و اتوبوس ندارند شرایط متفاوتی به افراد ساکن در تهران و شهرهای بزرگ دارند، یارانه حمل و نقل ندهیم اما افرادی در تهران سکونت دارند که هرکدام از افراد خانواده دارای یک خودرو هستند و این به دور از عدالت است.

ماجرای خودکشی فرزند پدری که در مرز ساکن است و شکایت به قالیباف

قالیباف در مورد سوال مجری درباره گلایه پدری ساکن در مرزها که فرزندش در هنگام حمل گالن بنزین کشته شده بود و به قالیباف که در ناجا فعالیت داشته شکایت کرده بود، تصریح کرد: چطور پیرمرد روستایی ساکن در زهک که 75 سال سن دارد این موضوع را متوجه می شود اما من رئیس مجلس این را متوجه نشوم چرا ما شجاعت تصمیم گیری نداریم. اصلاح ساختار بودجه به این موضوع برمی گردد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟