افزایش حق بیمه تکمیلی و تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان + جزئیات

حق بیمه بازنشستگان / غلامرضا پناه عصر یکشنبه در مراسم افتتاح خانه امید نهاوند اظهار کرد: در زمینه ارائه خدمات درمانی بیشتر به بازنشستگان کشوری حق بیمه تکمیلی بازنشستگان از ۶۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان افزایش یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همسان سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بخشی از این اقدام در مهر ماه امسال اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین در زمینه خرید سهام برای بازنشستگان اقداماتی صورت گرفت و در این زمینه تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی منظور شده است.

پناه بابیان اینکه در راستای ارائه خدمات رفاهی طرح «سفر کارت» در دست اقدام بود که با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت سفرها در اجرای آن تأخیر به وجود آمد، گفت: اجرای این طرح در آینده از برنامه‌های وزارت رفاه است.

افزایش تسهیلات قرض الحسنه

وی از ارائه تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان خبر داد و افزود: تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان از هفت میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص اعتبارات دستگاه‌های اداری به امور بازنشستگان خبر داد و گفت: یکی از موضوعاتی که در دولت مورد پیگیری قرار گرفته صدور مجوز برای دستگاه‌های اداری است تا از محل صرفه جویی های خود اعتباراتی را به امور بازنشستگان اختصاص دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟