آخرین وضعیت فروش و واریز وجه سهام عدالت

سهام عدالت / طی روزهای های اخیر با افت شاخص بسیاری از معامله گران حقیقی که به تازگی وارد بورس شده اند و شاید بسیاری از آنها در نزدیکی شاخص به عدد روانی 2 میلیون وارد خرید شده اند به علت ترس از زیان بیشتر به سنگین تر شدن صف های فروش و ریزش بیشتر بازار دامن زده اند. این موج فروش طبیعتا گریبانگیر نمادهای سهام عدالت نیز شده است چرا که اکثر نمادهای سهام عدالت شرکت های بزرگ و ارزشمند بورس می باشند که تا قبل از ریزش شاخص شاهد ورود نقیدنگی روزانه و شدید حقیقی ها و تازه واردان به بورس بودیم.

به جهت جلوگیری از سنگین تر شدن صف های فروش و همچنین جلوگیری از فروش در قیمت های کف طی هفته جاری فروش چندانی از سمت کارگزاران در سهام عدالت صورت نپذیرفته و همچنین فروش های بلوکی نیز حجم زیادی نداشته اند بنابراین طی هفته جاری نیز واریزی چندانی به حساب افراد صورت نخواهد پذیرفت.

امید است با حمایت حقوقی ها که طی چند روز اخیر نیز دربرخی از نمادهای بازارنظیر بانک تجارت، صادرات، فولاد، فملی و ... خرید های سنگینی انجام داده اند فروش سهام عدالت درهفته های پیش رو در قیمت های بالاتر صورت پذیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟