کاهش قیمت این محصولات در بازار میوه و سبزی + جزئیات

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، محصولات پرمصرفی مانند سیب‌زمینی، پیاز زرد و کدو مسمایی در کنار میوه‌های خوش آب و رنگ فصل همچون شاه‌توت، انگور یاقوتی، انجیر زرد و هلو انجیری در میادین میوه و تره‌بار کاهش قیمت داشته‌ است؛ ضمن اینکه قیمت میوه‌هایی مانند آلو، زردآلو، آلبالو و گیلاس تک‌دانه و نیز محصولاتی همچون بادمجان، کاهو و گوجه فرنگی نیز ثابت مانده است.

بر اسای این گزارش انجیر زرد با یکهزار و ۸۰۰ تومان کاهش قیمت و با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان و انگور یاقوتی با ۲ هزار تومان کاهش قیمت و با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و ۵۰۰ تومان در این میدان‌ها عرضه می‌شود.

«همچنین انواع آلو با ۲۰۰ تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، شاه‌توت با سه هزار تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان، گرمک با ۷۰۰ تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گیلاس پرتوایی با یکهزار و ۵۰۰ تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد».

همچنین بر اساس این گزارش هلو انجیری با یکهزار و ۲۰۰ تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم ۹ هزار و ۸۰۰ تومان، بامیه با ۵۰۰ تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و ۵۰۰ تومان و پیاز زرد با ۱۰۰ تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم ۲ هزار و۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

«سیب‌زمینی با ۲۰۰ تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم سه هزار و ۱۰۰ تومان، فلفل دلمه سبز با هزار تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم پنج هزار و۸۰۰ تومان، فلفل ریز تند با هزار تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و کدو مسمایی با ۵۰۰ تومان کاهش و با قیمت هر کیلوگرم پنج هزار و ۲۰۰ تومان در این میدان‌ها به فروش می‌رسد»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟