ارزش سهام عدالت امروز جمعه 27 تیر ماه

به گزارش رکنا، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات چهارشنبه بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

ارزش سهام عدالت

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه 25 تیر ارزش سهام عدالتشان به 19 میلیون و 184 هزار و 457 تومان رسیده است.

در ابتدای معاملات هفته جاری ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی 16 میلیون و 854 هزار و 868 تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات این هفته 13 درصد سود معادل 2 میلیون و 329 هزار و 589 تومان عاید سهامداران شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟