واریز وام ۶ میلیون تومانی برای تاکسیرانان / ارسال پیامک به ۳۰ هزار تاکسیران تهرانی

به گزارش رکنا، علیرضا قنادان - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، درباره وضعیت فعلی پرداخت تسهیلات وام شش میلیون تومانی به تاکسیرانان، توضیح داد: براساس آخرین پیگیری‌ها، اعطا تسهیلات وام شش میلیون تومانی به تاکسیرانان مرحله به مرحله درحال انجام است. تاکنون این وام برای نخستین گروه از راننده‌ها (دارندگان بیمه تأمین اجتماعی) واریز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۳۰هزار تاکسیران پیامک ارسال شده است، افزود: به مرور زمان پیامک برای گروه‌های دیگر ارسال خواهد شد که پس از ارسال پیامک، راننده به سایت کارا مراجعه و ثبت‌نام می‌کند و پس از انتخاب بانک عامل، باید برای دریافت وام به بانک مراجعه ‌کند.

قنادان در ادامه افزود: واریز تسهیلات وام شش میلیون تومانی به تاکسیرانان ادامه دارد. پیامک به تاکسیرانان براساس الویت‌ بندی‌های انجام شده، ارسال می‌شود.

به گفته قنادان، مجری تسهیلات وام شش میلیون تومانی برای مشاغل آسیب دیده که تاکسیرانان نیز شامل آن می‌شوند، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اقدامی که سازمان تاکسیرانی تهران انجام داده، پیگیری و ارسال مشخصات تاکسیرانان به وزارت رفاه است.

بنابر اعلام پایگاه خبری شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران درباره تسهیلات وام دو میلیون تومانی دیگر برای تاکسیرانان، گفت: علاوه بر تسهیلات وام شش میلیون تومانی، به چهار هزار نفر از تاکسیرانان که جزو افراد آسیب دیده از کرونا بوده‌اند یا دارای بیماری‌های خاص هستند، وام دو میلیون تومانی پرداخت می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟