48 ساعت سردرگمی مشتریان بیمه ایران بخاطر قطعی سیستم / هنوز مشکل رفع نشده است!

به گزارش رکنا ، سیستم رسیدگی به کارهای بیمه ایران قطع است. افرادی که از دیروز برای پیگیری کارهایشان اقدام کرده اند به مشکل برخورده اند.

بیمه گذارانی که وقت بیمه شخص ثالث خودروهایشان دیروز پایان می یافت یا دیروز با واریز پول به حساب نمایندگی های بیمه ایران خواستار بیمه ثالث بوده اند مشخص نیست با پایان بیمه شان در ساعت 12 شب 4 تیرماه یا برقرار نشدن بیمه ثالث حتی باوجود پرداخت جریمه دیرکرد برقراری بیمه ثالث چه سرنوشتی در حوادث احتمالی این 2 روز خواهند داشت و آیا بیمه ایران این دو روز را در نظر خواهند گرفت.

انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان تهران  در این زمینه فراخوانی داده که در ذیل می آید:

با توجه به مشکلات به وجود آمده در ماههای اخیر در ارتباط با صدور بیمه نامه های شخص ثالث که ناشی از تغییر ورژن برنامه ،عدم تطابق برنامه های جدید با اطلاعات بیمه مرکزی و ...بوده و موجب نارضایتی بیمه گذاران و نمایندگان را در برداشته ، با عنایت به پیگیری های مکرر و مکاتبات انجام شده ،بدستور مدیرعامل روز شنبه مورخ ٩٩/٤/٧جلسه ای با حضور شخص ایشان ، آقایان مبرقعی ،زاهدنیا، طبیعی نژاد ، فراشیانی ، روحی ، فتاحیانی و نمایندگان شورای انجمن های صنفی مستقل در سالن جلسات ساختمان برزیل تشکیل خواهدشد ،امید است در جلسه مذکور کلیه مشکلات حادث شده در اسرع وقت مرتفع و موجبات آرامش خاطر شبکه نمایندگی فراهم گردد

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟