فرماندهان کشتی در ایران ماهانه چقدر حقوق می گیرند؟

به گزارش رکنا، کاپیتان فرشاد شهباز امروز در مراسم روز جهانی دریانورد با بیان اینکه دریانوردی شغل سختی در ایران است ولی حقوق نسبتاً بالاتری نسبت به سایر اقشار دارند، گفت: کاپیتان‌های کشتی در ایران ماهیانه ۴ هزار دلار حقوق می‌گیرند ولی اگر حتی آن را به ۲۰ هزار دلار هم برسانیم، باز هم در برابر سختی‌ها و مشکلاتی که تحمل می‌کنند، کم است.

عضو هیئت مدیره کشتیرانی افزود: کنترل استرس و خشم بر روی دریا بسیار سخت است و باید به دریانوردان یاد بدهیم که این هیجانات را کنترل کنند.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی انگیزشی برای دریانوردان کشتیرانی یاد کرد و افزود: دریانوردان ما نتوانسته اند به خاطر شرایط سیاسی و پاسپورت، خود را در دنیا مطرح کنند.

در ادامه این نشست، دریادار غلامرضا طحانی معاون اجرایی نیروی دریایی ارتش، دریا را پیوند دهنده ملت‌ها دانست و گفت: نمونه آن رفتن ناوگان نفتکش ما به آفریقای لاتین و پهلوگیری در بنادر ونزوئلا بود.

وی، دریانوردی را جزو مشاغل بسیار سخت دانست و افزود: نیروی راهبردی دریایی ارتش تکیه گاه محکم دریانوردان در تمام عرصه هاست و بر اساس وظایفی که دارند در همه محدوده‌ها فعالیت می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟