صاحبان وانت بارها بخوانند

به گزارش رکنا، غلامحسین دغاغله درباره سهمیه سوخت وانت بارها گفت: تا پایان خردادماه سهمیه سوخت ناوگان وانت بار تغییری نکرده و پس از آن در جلسه کارگروه تعیین سهمیه سوخت ناوگان بر کاهش ۵۰ لیتری سهمیه پایه وانت بارها از یکم تیرماه توافق شد.

سهمیه سوخت

وی در خصوص ثبت نام وانت بارها در سامانه سازمان راهداری و وزارت کشور اظهار داشت: در حال حاضر هر دو سامانه برای ثبت نام مالکان و رانندگان وانت بارها فعال است و در صورت کامل بودن مدارک امکان ثبت نام وجود دارد.

مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره تأثیر اعمال سهمیه بندی سوخت وانت بارها در کاهش مصرف سوخت تصریح کرد: تاکنون گزارشی در این خصوص از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارائه نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل عدم اجرای تخصیص سوخت بر اساس پیمایش، کلیه وانت بارها و ناوگان ثبت نام شده در دو سامانه سازمان راهداری و وزارت کشور، سوخت را بر اساس سوخت پایه دریافت می‌کنند.

وام کرونایی وانت دارها

دغاغله در پاسخ به پرسشی درباره اعطای تسهیلات حمایتی کرونا به مالکان وانت بارها یادآور شد: در حال حاضر تقریباً به هیچیک از وانت بارها و مالکان یا رانندگان این خودروها تسهیلات حمایتی کرونا پرداخت نشده است.

طرح دوگانه سوز شدن وانت بارها

مدیر کل حمل و نقل کالای سازمان راهداری همچنین در خصوص دوگانه سوز شدن وانت بارها گفت: طرح رایگان دوگانه سوز شدن خودروهای عمومی شامل ناوگان وانت بار شده است و این خودروها در اولویت اجرای این طرح هستند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه مالکان وانت بار که در سامانه‌های سازمان راهداری یا وزارت کشور ثبت نام کرده‌اند به طور خودکار در زمره متقاضیان طرح تبدیل خودروی بنزینی به دوگانه سوز قرار می‌گیرند و نیازی به ثبت نام یا ارائه درخواست جدید نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟