خبر خوب مدیرعامل تأمین اجتماعی برای بازنشستگان + فیلم
حجم ویدیو: 13.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44

به گزارش رکنا، مصطفی سالاری در خصوص پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به اینکه حقوق خردادماه بازنشستگان پرداخت شده هفته آینده مابه التفاوت حقوق خردادماه آنان واریز می‌شود.

وی افزود: همچنین مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت نیز با حقوق تیرماه به حساب بازنشستگان تحت پوشش سازمان واریز می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه احکام حقوق بازنشستگان صادر شده و برای بازنشستگان حداقل بگیر ۲۶ درصد و سایر سطوح ۱۵ درصد همراه با ۱۶۴ هزار تومان ثابت به آنان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا با افزایش حقوق، مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی به مستمری بازنشستگان لشگری و کشوری نزدیک می‌شود یا خیر؟ گفت: برای این موضوع سه امکان وجود دارد. روش اول افزایش‌های حقوق بود که محقق شد. روش دوم افزایش فوق العاده حق بن، خواربار و حق مسکن است که هفته آینده در جلسه با نمایندگان بازنشستگان بر سر عدد مشخصی به تفاهم می رسیم و همچنین روش دیگر نیز همسان سازی حقوق بازنشستگان است که با منابعی که قرار است دولت در اختیار ما بگذارد، این روش نیز محقق می‌شود.

وی یادآور شد: با اجرای این سه روش، حقوق و دستمزد بازنشستگان افزایش پیدا می‌کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟