نرخ آرایشگاه های مردانه افزایش می یابد؟

به گزارش رکنا، استعباس گلشن، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خصوص قیمت خدمات آرایشگاه‌های مردانه تهران، بیان کرد: نرخ خدمات آرایشگاه‌های مردانه توسط اتاق اصناف اعلام می شود، به این گونه که اتاق اصناف تصمیم می گیرد آرایشگاهی بر اساس درجه بندی که دارد چه میزان مجاز به دریافت مبلغ از مشتری است.

به گفته این مقام مسئول، آرایشگاه‌های تحت پوشش اتحادیه با وجود افزایش هزینه ها، هنوز از تعرفه دو سال گذشته استفاده می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خصوص اختلاف قیمت برخی از آرایشگاه های مردانه در سطح شهر، تشریح کرد: واحد‌های صنفی اغلب از ۲ شیوه برای کسب درآمد بیشتر استفاده می‌کنند. برخی از آنها خدمات ویژه‌ای را برای مشتری تعریف می کنند که به اصطلاح جزو خدمات VIP به شمار می رود و تنها به برخی از مشتریان خاص ارائه می‌دهند.

گلشن ادامه داد: در برابر آن، برخی از آرایشگاه ها سیاست خدمات ارزان را برای جذب مشتری به کار می‌برند. نکته ای که وجود دارد مشتریان VIP با توافق قبلی و انتخاب خود خدمات خاص را دریافت می‌کنند که بر این اساس خدمات آنها در درجه یک قرار می گیرند.

به گفته این مقام مسئول نرخ آرایشگاه های مردانه تغییری نداشته است.

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با بیان اینکه شغل آرایشگری یک هنر با ارزش است، گفت: باید به این هنر اهمیت داد به گونه ای که حتی این هنر می‌تواند به صورت یک رشته دانشگاهی ارائه شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تمام واحدهای صنفی ملزم به رعایت بهداشت هستند، گفت: نکته بسیار مهم در واحد‌های مردانه، رعایت بهداشت است و با این شیوع کرونا این الزام باید سخت تر از گذشته شود. بهداشت اگر در این واحد‌ها رعایت نشود می‌تواند عامل گسترش بیماری‌های خطرناکی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟