مبل مدرن

انتخاب مبل مدرن برای دکوراسیون منزل می تواند مزایای بسیاری را به دنبال داشته باشد. برای مثال این نوع از مبلمان نسبت به مبلمان کلاسیک تنوع چیدمان، طرح و رنگ بیشتری دارند و در نتیجه دست شما را در انتخاب و چیدمان کاملا باز می گذارند. علاوه بر آن می توان به این ویژگی اشاره کرد که مبل مدرن هم می تواند به عنوان یک مبل تکی مورد استفاده قرار بگیرد و هم در قالب یک ست مبل و همراه با قطعات همراه خود. علاوه بر این بد نیست به این ویژگی از مبل مدرن نیز اشاره کنیم که این نوع از مبلمان غالبا حمل و نقل راحت تر و آسان تری نسبت به سایر انواع مبلمان خواهند داشت.

با توجه به اینکه امروزه سبک زندگی به سمت مدرنیته شدن رفته و اکثرا نسل جوان به دنبال مبلمان مدرن و راحت هستند، شرکت مبلیران اصل همواره در تلاش بوده جهت جلب رضایتمندی مشتریان دیرینه اش با به کارگیری استانداردهای لازم برای تولید یک مبل مدرن و راحت باز هم خاطره ساز لحظه های شما باشد.

به همین منظور نکاتی همچون رنگ وطراحی مدرن که تاثیر بسزایی در سبک مبلمان مدرن دارد را رعایت نموده تا با علم طراحی روز هم مسیر باشد.

مبل مدرن، بهترین مدل های مبلمان مدرن

امروزه داشتن مبلمان یکی از ملزومات زندگی شهر نشینی به حساب می آید زیرا یکی از لوازمی است که از لحاظ بصری در چیدمان منزل تاثیر بسیار زیادی دارد. با روند پیشرفت مد و تاثیر آن در صنعت مبلمان خانگی که باعث ایجاد تنوع در طرح ها و رنگهای زیادی شده باعث صحولت در انتخاب خرید یک مبل مدرن میشود. با توجه به اینکه سبک معماری مدرن ما را به سمت زندگی آپارتمان نشینی سوق داده از این رو استفاده از این سبک از مبلمان یکی از ملزومات برای زندگی به سبک مدرن شده است. اگر به دنبال سادگی هستید حتما مبلمان مدرن پاسخگوی خواسته شما می باشد. برخلاف نظر خیلی ها که سادگی خسته کننده و سرد هست می توان با انتخاب یک مبل مدرن اما با رنگهای گرم را برای چیدمان منزلتان استفاده کنید.

مبل مدرن

مبل مدرن در دیزاین منزل

مبل مدرن همانطور که از اسمش پیداست سبک خانه را مدرن میکند ولی یک نکته خیلی مهم این است که فقط انتخاب یک مبل مدرن برای دیزاین منزلتان به سبک مدرن کافی نیست. انتخاب رنگ برای مبلمان منزلتان , سبک دیزاین منزل شما را تغییر می دهد پس در انتخاب رنگ برای مبلمان منزلتان دقت کنید. یک سری از رنگها مثل زرشکی, طلایی, سبز, خردلی از رنگهای سبک کلاسیک هستند ولی اگر هدف شما برای چیدمان منزلتان سبک تلفیقی باشد میتوان از رنگهای نام برده برای یک مبل مدرن استفاده کرد ولی اگر هدفتان برای چیدمان منزل یک سبک کاملا مدرن میباشد بهترین رنگها برای یک مبل مدرن رنگهایی مثل زرد, خاکستری, سفید,...... می باشند.

سبک مدرن، رعایت نکاتی که منزل شما را منحصر به فرد می کند

به طور کلی می توان گفت که تاکید سبک مدرن بر فرم های ساده و شسته و رفته ای است که یک جریان یکپارچه ای را در کنار شیکی و منحصر به فرد بودن به فضای داخلی و خارجی خانه می بخشد. در طراحی وسایل و مبل مدرن  غالبا سعی می شود که سادگی در سازه و تزئینات موجود در فضا حفظ شود. این موضوع دقیقا به این معناست که استفاده از خطوط ساده و همین طور فرم های خالص در دکوراسیون منزل یکی از اصلی ترین المان های موجود در سبک مدرن است.

در سبک مدرن سعی می شود که تا جای ممکن جزئیات غیرضروری کنار گذاشته شوند و در عوض خطوط ساده و صاف جای آنها را بگیرند. بررسی ها نشان می دهند که وجود بی نظمی در دنیای امروز سطح استرس در زندگی را به مراتب افزایش می دهد، به همین دلیل نیز در سبک مدرن سعی می شود تا با حفظ نظم و همین طور برقراری سادگی در فضا، احساس آرامش و امنیت موجود در فضا حفظ شده و تقویت گردد.

در این سبک از دکوراسیون، کلیدی ترین عناصر، مبلمان هستند که می توانند محوریت فضا را تشکیل دهند. انتخاب مبل مدرن مناسب برای فضاهایی که به سبک مدرن چیدمان می شوند جلوه بصری فضا را دو چندان می کند.

مبل مدرن

خرید مبل مدرن مناسب از زبان مبلیران اصل

برای خرید مبل مدرن باید پیش از هر چیز فضای منزل خود را بررسی کنید و ببینید که چه ابعاد و بخش هایی از خانه می تواند برای قرارگیری مبل مدرن شما در نظر گرفته شود. در کنار این موضوع انتخاب ابعاد مبل نیز اهمیت بسیاری پیدا می کند. امروزه مبلمان مدرنی که در بازار موجود هستند به نوعی طراحی می شوند که با توجه به تنوع بالایی که پیدا می کنند می توانند برای تمامی فضاها اعم از نشیمن های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند.

بعد از این مسائل نوبت به آن می رسد که به انتخاب طرح و رنگ مبل مدرن خود بپردازید. برای تصمیم گیری در رابطه با این مسئله نیز باید پیش از هر چیزی سلیقه خود و پس از آن شرایط موجود در فضا را بسنجید. برای مثال اگر فضای نشیمن خانه شما بسیار کوچک است و نور خوبی هم در آن وجود ندارد بهتر است که تا جای ممکن به سراغ مبل مدرن تیره رنگ نروید، چرا که این کار هم می تواند در کوچک تر نشان دادن فضای نشیمن شما تاثیر داشته باشد و هم در تاریک تر نمایان کردن آن! به همین نسبت باید با توجه به شرایطی که در محیط خانه تان دارید دست به انتخاب طرح و رنگ مبل مدرن خود بزنید.

محصولات مبلیران با توجه به تنوع بالایی که دارند می توانند در چنین شرایطی به کمک شما بیایند. شما می توانید با بررسی دقیق تولیدات مبلیران مدل های مختلف مبلمان مدرن و راحتی آن را بررسی کنید و با توجه به شرایط دکوراسیون نشیمن خود محصول و مبلمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مبل مدرن

مبل راحتی، و راهکار های تلفیق آن با سبک مدرن

مبلمان راحتی یکی از انواع مبلمانی هستند که می توان آنها را در دسته بندی های مبل مدرن نیز پیدا کرد. این نمونه از مبل ها معمولا انتخاب های ثابت هر خانه ای به شمار می آیند و غالبا از آنها در دکوراسیون نشیمن استفاده می شود. خرید مبل راحتی از میان محصولات مبلیران کار راحتی است که با توجه به تنوع بالای محصولات و همین طور کیفیت مطلوب آنها به مراتب آسان تر نیز می شود. مبل راحتی انواع متفاوتی دارد که از میان آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

•    مبل راحتی ال: این دسته از مبلمان راحتی یکی از پرطرفدارترین مدل ها هستند و با توجه به تنوعی که غالبا از آنها در بازار مشاهده می شود می توانند هر سلیقه را تحت پوشش خود قرار دهند. شما می توانید این نمونه از مبل راحتی را در محصولات مبلیران نیز مشاهده کرده و آنها را خریداری نمایید.

•    مبل راحتی چستر: مبلمان چسترفیلد نیز یکی دیگر از دسته های مبل راحتی هستند که ظاهر شکیل تر و باوقارتری را به خود گرفته اند. این نوع از مبل ها نیز در تنوع رنگی و پارچه ای متفاوتی در بازار قابل خرید هستند.

•    مبل راحتی تخت خواب شو: این مدل از مبل های راحتی غالبا برای خانه هایی مناسب هستند که ابعاد بسیار کمی دارند و به دنبال آن نیز ترجیح داده می شود که برای آن به دنبال وسایلی بود که تغییر کاربری می دهند. به همین دلیل نیز در چنین فضاهایی مبلمان تخت خواب شو انتخاب های ایده آلی هستند که در زمره انواع مبل راحتی قرار می گیرند.

شما می توانید با توجه به فضای نشیمن خانه خود دست به انتخاب هر کدام از انواع مبل راحتی بزنید. تولید مبل راحتی در میان محصولات مبلیران با تنوع بالایی رو به رو است که به دنبال آن آزادی عمل و انتخاب مشتری را نیز فراهم می کند.

آدرس شعبه 1: اتوبان ستاری، جنوب به شمال، 1000 متر بالاتر از مرکز خرید کوروش، نرسیده به اتوبان همت نبش بلوار خلیل آبادی، جنب بانک پاسارگاد

تلفن: 44481384-021   --   44481385-021

آدرس شعبه 2: میرداماد،  ضلع جنوب شرقی میدان مادر

تلفن: 22228090-021

کدخبر: 544461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟