نمایشگاه آسانسور تهران تحریم شد!

به گزارش رکنا، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی صنایع و تجهیزات وابسته قرار است در اولین روزهای زمستان میزبان مخاطبان این عرصه باشد. رویداد تخصصی نماشگاه بین‌المللی تهران در حالی به روزهای برگزاری نزدیک می‌شود که ظاهرا حواشی مختلفی پیرامون برگزاری آن به وجود آمده است.

بر اساس گزارش گسترش نیوز، اخبار غیر رسمی نشان می‌دهد بسیاری از فعالان حوزه آسانسور و پله‌برقی سعی در تحریم نمایشگاه سال ۹۸ دارند. دلیل این امر به طور دقیق اعلام نشده اما بر اساس اسنادی که به‌دست گسترش نیوز رسیده، احتمالا باید منتظر کاهش شدید فضای برگزاری این رویداد و یا حتی لغو یا جابه‌جایی زمان برگزاری آن در نمایشگاه بین‌المللی تهران باشیم.

بنابراین گزارش شرکت‌های مهمی با انتشار بیانه‌های مجزا عدم حضور و مشارکت خود را در نمایشگاه آسانسور تهران اعلام کردند.

هیدروفرکو، نگین پدیده قائم، البرز کنترل، عصر نوین، سیمانکسان، پارصنعت صعود، ایده طرح پیشرو، کی تی لیفت، روانکار سماتک، آریان سیستم، آرمان فراز پیمان، آراد آسانرو، پنومان، آسانسور ارم، آریا طرح، آسانکار اوج قدیر، اتوماتیک یاران، صنایع آسانسور ملکی، اسپاد نیک، الکتروبالابر کوشا، آریا آسان اردم، تابلو فرمان adl، آسانسور سعید، کوپل آسانسور، متا، آسانسور ۱۱۰، آریان آسانسور، متالورژی مبین، گروه تولیدی الست، آسان شایان، آسان الوند و بهران از جمله این شرکت‌ها هستند.

در این رابطه حتی نشریه تخصصی تاسیسات، برق و ساختمان نیز، اعلام کرد که اخبار این رویداد را پوشش نخواهد داد.

واقعیت اینجاست که نمایشگاه بین‌المللی آسانسور به دلیل نداشتن متولی مشخص در طول سال‌های برگزاری هرگز نتوانسته نیازها و خواسته‌های حرفه‌ای فعالان این عرصه را تامین کرده و هر بار دستخوش حواشی و مشکلاتی شده که در شان این صنعت نیست.

شایان ذکر است که در طول ۸ سال اخیر چند دوره‌ از این رویداد را شرکت های برگزارکننده کلید زدند. ۳ یا ۴ سال نیز شرکت سهامی نمایشگاه ها متولی برگزاری آن بوده و اخیرا نیز اتاق تعاون ایران سکان هدایت این رویداد را بر عهده گرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟