قیمت جدید مرغ و تخم‌مرغ در بازار

به گزارش رکنا، بر اساس نرخنامه‌های جدید این سازمان، هر کیلوگرم مرغ کامل تازه بسته‌بندی در میادین میوه و تره بار به نرخ ۱۲۹۰۰ تومان و هر شانه تخم‌مرغ غیر بسته‌بندی ۳۰ عددی به نرخ ۱۶۲۰۰ تومان و بسته‌بندی ۳۰ عددی به نرخ ۱۷۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش، نرخ مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر تا ۱۱۰۰ تومان در هر کیلوگرم ارزان‌تر است. به عبارتی، هر کیلوگرم مرغ در سطح شهر تا ۱۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به موجب این گزارش، نرخ هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ نیز در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر تا ۲۸۰۰ تومان ارزان‌تر است. به عبارتی، هر شانه تخم‌مرغ در سطح شهر تا ۱۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به این ترتیب، نرخ هر عدد تخم‌مرغ غیر بسته‌بندی در میادین میوه و تره بار ۵۴۰ تومان و نرخ یک عدد مرغ متوسط با وزن یک کیلو و ۵۵۰ گرم، ۲۰ هزار تومان است.

گفتنی است، اگر چه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در تولید و توزیع محصولات غذایی نقشی ندارد و تنها بسترهای لازم را برای حذف واسطه‌ها و نظارت بر کیفیت و نرخ محصولات عرضه شده در این اماکن را بر عهده دارد، اما همه اهتمام و توان خود را برای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در جهت رفاه حال شهروندان به کار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 515586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟