اعطای پروانه بین المللی استاندارد جهانی گردشگری حلال به مرکز تخصصی دهان و دندان مهر گاندی

به گزارش رکنا، سازمان بین المللی سیتی وان ، تنها سازمان صادر کننده پروانه بین المللی بهره برداری استاندارد محصول در حوزه سلامت، کیفیت ، اصالت و حلیت کلیه محصولات و خدمات می باشد. این سازمان به عنوان تنها سازمان موجود در حوزه گردشگری حلال پذیرفته و به تمام کشورهای عضو UNWTO معرفی شده است.

مرکز تخصصی سلامت دهان و دندان مهر گاندی که در سال ۱۳۹۰ توسط اساتید دانشگاه های معتبر تهران پایه گذاری و تاسیس شده است پس از نزدیک به دو دهه فعالیت و مجهز شدن به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا توانست با پشت سر گذاشتن تست ها و استانداردهای لازم موفق به اخذ اولین پروانه بین المللی استاندارد جهانی گردشگری حلال در حوزه تخصصی دندانپزشکی شود.

بر همین اساس مراسمی در روز دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ با حضور جمعی از سران و بزرگان این حوزه در مرکز تخصصی دندانپزشکی مهر برای اعطای این نشان برگزار شد.

در این مراسم که پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و گوش جان سپردن به سرود ملی کشورمان شروع شد، دکتر مجید قاسمیان پور رییس محترم مرکز سلامت دهان و دندان مهر گاندی ضمن تقدیر و تشکر از تشریف فرمایی میهمانان گرامی، به معرفی این مرکز و پتانسیل‌ها، توانایی‌ها، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی پرداخت.

در این مراسم اشخاصی همچون آقایان همایون هاشمی عضو شورای مجلس اسلامی، دکتر شاهین محمد صادقی مشاور محترم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور گردشگری سلامت، دکتر محمد نعیم امینی فرد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز مطالبی را ذکر نمودند. در پایان نیز این مراسم با اعطای پروانه بین المللی استاندارد جهانی گردشگری حلال به مرکز تخصصی دهان و دندان مهر گاندی به جناب آقای دکتر مجید قاسمیان پور پایان یافت.

در آخر نیز دکتر محمد شریف ملک زاده، ریاست محترم هیئت مدیره سازمان جهانی گردشگری حلال (سازمان سیتی وان)، در مصاحبه با خبرنگار رکنا ضمن عرض تبریک و تهنیت به مرکز تخصصی دهان و دندان مهر گاندی که توانست اولین استاندارد جهانی را از سازمان جهانی گردشگری حلال در لندن در حوزه تخصصی دندانپزشکی دریافت کند خاطر نشان کرد:

انشالله بتوانیم براساس سخنان مقام معظم رهبری و مراجع محترم در حوزه گردشگری حلال در سطح ملی و بین الملل، گام‌هایی را برداریم. همچنین امیدواریم تمامی کشورهای منطقه که خدمات دندانپزشکی اینچنینی را ارائه می‌کنند بتوانند براساس استانداردهای جهانی همانند مرکز تخصصی مهر گاندی موفق به کسب این استاندارد بشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟