بلیت پروازهای داخلی دوباره گران شد!

به گزارش رکنا،  از چند روز قبل فروش بلیت پروازهای اربعین آغاز شده که بر اساس آن در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر نرخ بلیت پروازهای رفت و برگشت تهران-نجف ۲.۲ میلیون تومان و مشهد-نجف ۲.۸ میلیون تومان است.

تا امروز ۱۵ مهرماه گه شرکت‌های هواپیمایی فروش بلیت این پروازها را شروع کرده‌اند، برخی از ایرلاین‌ها با قیمت‌های مصوب، برخی بالاتر از نرخ‌های مصوب و یکی از ایرلاین‌ها نیز با تخفیف اقدام به فروش بلیت پروازهای اربعین کرده‌اند.

در این شرایط که تقریبا تمام ظرفیت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی معطوف به فروش پروازهای اربعین شده که برخی سایت‌ها بلیت پروازهای داخلی را گران‌تر از قیمت‌های مصوب به فروش می‌رسانند. به عنوان نمونه سایت چارتر ۱۱۸ بلیت پرواز تهران-اهواز برای امروز را با نرخ ۸۲۵ هزار تومان عرضه می‌کند. این پرواز اکونومی بر اساس "جدول نرخ پروازهای داخلی" باید به نرخ حداکثر ۶۸۹ هزار تومان به فروش برشد.

این‌گونه به نظر می‌رسد که سایت‌هایی مانند چارتر ۱۱۸ از غفلت نظارت در دوره اخیر حداکثر استفاده را کرده و با قیمت‌هایی خارج از جدول انجمن شرکت‌های هواپیمایی بلیت پروازهای داخلی را عرضه می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 508583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟