بومی‌سازی ۳۱۶ قلم کالا در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون
حجم ویدیو: 21.50M | مدت زمان ویدیو: 00:03:22

محسن دهان‌زاده در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه صنعت نفت در جمع خبرنگاران، در توضیح اقدام‌های این شرکت در حوزه جمع‌آوری گازهای همراه نفت، گفت: با اینکه مشعل در پروژه‌ها حکم سوپاپ اطمینان را دارد، اما تلاش کردیم حجم قابل توجهی از گازهای همراه را جمع‌آوری کنیم.

وی افزود: به سمت بهسوزی مشعل‌های روشن رفته‌ایم و هم‌اکنون در غرب اهواز آلایندگی قابل توجهی از سوی مشعل‌های روشن نداریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با بیان اینکه هم‌اکنون در واحد بهره‌برداری شماره ۳ اهواز از سوختن ۱۰ میلیون فوت مکعب گاز همراه جلوگیری کردیم، افزود: برای این پروژه حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد که با توجه به صرفه‌جویی ۸۱۰ هزار دلاری که برای کشور داشت، این اعتبار در مدت کوتاهی جبران شد.

دهان‌زادهبا بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون علاوه بر این اقدام‌ها، همه عوارض آلایندگی را به‌موقع پرداخت کرده است، گفت: پارسال بیش از ۸ میلیارد تومان عوارض آلایندگی و ۱۵۰ میلیارد تومان عوارض و مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کردیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون همچنین با اعلام اینکه پارسال ۳۱۶ قلم کالای داخلی در این شرکت بومی‌سازی شده است، گفت: ارزش این محصولات بیش از ۳۱ میلیارد ریال بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟