به گزارش رکنا، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

شهروندان معترض بودند که چرا گوسفندهای تنظیم بازار دست و پا ندارند.

شهروندان در سامانه "فارس من" عنوان کردند«خدا رو شکر که هست ! محل کارم نزدیک شهروند آرژانتینه تقریبا هر روز ی سر میرم شهروند ببینم گوشت گرم تنظیم بازار گیرم میاد یا نه دورغ چرا بالاخره موفق شدم بگیرم زیاد هم توصف معطل نشدم کمتر از 5 دقیقه اما نکته اینجاست چرا دولت اقدام به واردات گوسفندهای ناقص الخلقه کرده از قرار این گوسفندها دست و پا ندارن و فقط شکم دارن قلوه گاه نه سر دستی هست و نه رانی فقط قلوه گاه البته طبق سفارش آن مقام مسئول ما کماکان شکر گذار خدا هستیم که هست اما چه خوب میشد این گوسفندها دست و پا هم داشتند و اگر دارن چرا دست مردم فقط قلوه گاه میرسه.

حکایت حکایت اون سربازیه که روزی به فرماندش اعتراض میکنه که مواجب ماکمه فرمانده سربازهارو به خط میکنه دست سرباز اول ی گوله برف یزرگ میده شاید اندازه ی طالبی اما وقتی گوله برف به آخرین سرباز میرسه از اون گوله برف به انداره ی فندوق بیشتر نمونده بود فرمانده هم برمیگرده به سرباز میگه من میدم اما تا به دست تو برسه چیزیش نمیمونه . حالا متاسفانه با این همه بگیر رو ببند و سازمانهای نظارتی و تعزیرات و..... حکایت این گوسفندآ تنظیم بازار شده حکایت گلوله برف . احتمالا روزگاری بعد از این حکایت این گوسفتدآی بی دست و پا میشه ضرب المثل زیاد بد نیست این وسط ی کار فرهنگیم میشه»

مسعود سریع‌القلم مدیرعامل فروشگاه شهروند در این باره به خبرنگار فارس،‌گفت: بر اساس آخرین تصمیم گرفته شده به هر شهروند یک نیم‌شقه گوشت گوسفندی که 3.5 کیلو می‌شود در بسته‌بندی تحویل می‌دهیم که البته این نیم‌شقه سردست یا ران است.

وی با بیان اینکه در دو زمان گوشت گوسفندی را توزیع می‌کنیم، گفت: ساعت 8:30 و 15 این گوشت در فروشگاه ها توزیع می‌شود.

به گفته سریع‌القلم شهروندان می‌توانند با کدملی گوشت گوسفندی تنظیم بازاری دریافت کنند و هر شهروند در ماه می‌تواند یکبار این گوشت را دریافت کند.

وی در خصوص تناژ گوشت گوسفندی گرم و منجمد توزیعی در فروشگاه‌های شهروند گفت: اختصاص سهمیه بستگی به واردات گوشت دارد و هر چقدر سهمیه بدهند، توزیع می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟