توقف سوخت‌رسانی به هواپیمای ایران بیانگر ضعف مدیریتی است/ سازمان هواپیمایی و دستگاه دیپلماسی پاسخگو باشند

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توقف سوخت رسانی به هواپیما‌های ایران در برخی کشور‌ها، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و دستگاه دیپلماسی باید وقوع چنین اتفاقی را پیش بینی و برای جلوگیری از آن رایزنی می‌کردند، به آنها تذکر می‌دهیم که عملکردشان قابل قبول نیست.

وی افزود: توقف سوخت رسانی به هواپیمای ایرانی منجر به وقوع مشکلاتی برای مسافران شده است که این امر برای ما قابل قبول نیست و بیانگر ضعف مدیریتی است.

رئیس کمیسیون عمران تاکید کرد: کشور در شرایط تحریمی به مدیرانی نیاز دارد که اشراف کاملی به حوزه کاری خود داشته باشند و با پیشتکار جهادی و انقلابی بتوانند مشکلات را حل کنند.

رضایی‌کوچی با اشاره به احتمال خرید هواپیما از روسیه توسط برخی شرکت‌های هواپیمایی خاطرنشان کرد: پیش‌تر بسیاری از شرکت‌ها با مجوز سازمان هواپیمایی کشور و وزارت راه و شهرسازی، هواپیما‌های توپولف را خریداری کردند و بعد از آن دولت این هواپیما‌ها را به دلیل نداشتن استانداردهای لازم از رده خارج کرده و هزینه سنگینی بر دوش شرکت‌های هواپیمایی کشور گذاشت.

وی ادامه داد: امیدوارم سازمان هواپیمایی کشور که متولی صنعت حمل و نقل هوایی است، هواپیما‌هایی را خریداری کند که استاندارد‌های لازم را داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین با اشاره به برنامه‌های کمیسیون عمران اظهار کرد: هفته آینده وزیر ورزش Sport و جوانان برای بررسی کیفیت و ساخت اماکن ورزشی در کمیسیون عمران حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: همچنین قرار است کمیسیون عمران از پروژه نوسازی مدارس و آب و فاضلاب کشور تحقیق و تفحص کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 435260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟