قیمت و مشخصات فنی محصولات جدید اپل

به گزارش رکنا، شب گذشته به تاریخ 21 شهریور ماه 97 شاهد برگزاری مراسم رونمایی از گوشی‌های آیفون 2018 اپل بودیم. این مراسم در حالی برگزار شد که در ابتدا ساعت هوشمند اپل واچ نسخه 4 به کاربران معرفی شد.

تغییرات عمده ای که این محصول نسبت به اپل واچ نسخه 3 داشت، صفحه نمایش بزرگتر و ابعاد نازکتر بود. همچنین بسیاری از فناوری هایی که در زمینه سلامتی Health برای ورزشکاران مورد نیاز است نیز در نسخه جدید اپل واچ به چشم می‌خورد.

ساعت هوشمند اپل واچ تنها محصولی نیست که مسئولان اپل در مراسم خود معرفی کردند. در کنار این ساعت شاهد رونمایی از سه گوشی هوشمند با نام‌های iPhone XS و iPhone XS Max و iPhone XR بودیم که نسل 2018 آیفون های اپل را می‌سازند. این سه گوشی به لحاظ طراحی از محصول آیفون 10 اپل الهام گرفته اند که سال گذشته در تئاتر استیو جابز رونمایی شد.

پس از رونمایی آیفون 10، شاهد استقبال بسیار خوبی از این محصول بودیم تا جایی که علی‌رغم قیمت گران آن که از 1000 دلار آغاز می‌شد، اما فروش بسیار فوق العاده ای کسب کرد و به گفته مسئولان مالی اپل، سود بسیار زیادی از فروش نسخه های مختلف آیفون 10 عاید این شرکت شد.

به هر حال اگرچه انتقاداتی بر مراسم رونمایی از گوشی‌های 2018 اپل وارد است (از این بابت که محصولات جدید تغییرات چشمگیری نسبت به محصولات نسل قدیمی‌تر نکرده‌اند) اما سه گوشی iPhone XS و iPhone XS Max و iPhone XR تا سال آینده قرار است پرچمداران نسل جدید این شرکت باقی بمانند و باید دید که آیا در بازار Store فروش موفق خواهند بود یا خیر.

در ادامه تصویری از مقایسه سه نسخه مختلف گوشی آیفون اپل که قرار است در سال 2018 و تا پایان ماه سپتامبر عرضه شوند را مشاهده می‌کنید:

021

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار اولین عکس از معشوقه مرد قصاب! / او شوهر زن بی حیا را کشت! + گفتگو

قادر پرده گوش الهه را پاره کرد!

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

خودکشی با گلوله مدیرعامل یک شرکت در مشهد !

دسیسه شوم ماموران مبارزه با احتکار بازاری های تهرانی!

خانم نویسنده با رمان خوفناک قاتل شد + عکس

250 میلیون تاوان اقدام شنیع در مجتمع الماس شرق!

این زن در ایران مرد شد! / رقیه در هرسین به دنیا آمد!

قتل یک قاضی در خیابان! / قاتلان تحت تعقیب!

میدان و مجسمه قیصر امین پور غیب شد!

لحظه بارش باورنکردنی تگرگ به اندازه توپ تنیس + تصویر

آثار بی حیایی روی جسد زنی در زباله های جنوب شهر!+عکس

جزئیات جدید از هویت زن بی حیای عکاس درپرونده فساد شورای شهر بابل+فیلم

تجاوز به دختر 5 ساله توسط پیرمرد همسایه / او را با یک آبنبات به خانه اش کشاند +عکس

کدخبر: 416527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟