هشدار تعزیرات به فروشندگان امین حضور در مورد فروش سبدی لوازم خانگی

یاسر رایگانی مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با گشت تعزیرات حکومتی در بازار Store لوازم خانگی و رصد بازار خیابان امین حضور اظهار کرد: امروز در راستای رصد بازار لوازم خانگی گشت تعزیرات کار خود را در بازار امین حضور شروع کرده است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه امروز شاهد شرایط خوبی در بازار لوازم خانگی نیستیم و در سطح عرضه کالا کمبود داریم، در این رابطه وارد کنندگان لوازم خانگی، کالاها را با ارز دولتی وارد و با قیمت آزاد در بازار عرضه کرده اند.

رایگانی گفت: بازار لوازم خانگی به مدت دو ماه است که دچار التهاب شده است، با جلساتی که با سازمان حمایت از تولید کنندگان، وزارت صنعت و معدن و تجارت و سایر نهادهای نظارتی داشتیم، توضیحات و مشکلات وارد کنندگان کالا را در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار دادیم.

وی در ادامه افزود: برخی از شهروندان گزارش فروش کالا به صورت سبدی را به ما اطلاع داده اند، ما این هشدار را می‌دهیم که فروشندگان لوازم خانگی حق فروش هیچ گونه کالا را به صورت سبدی ندارند و فروش باید به صورت عمده صورت گیرد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه گفت: به عنوان یکی از اعضای نظارتی آمده ایم که در بازار نظارت خود را داشته باشیم و بازار را مورد رصد قرار دهیم.

رایگانی در رابطه با بازار موبایل و تخلفات صورت گرفته در این بازار گفت: در بحث موبایل ما به سراغ سطح عرضه نرفته ایم، بلکه به سراغ 40 شرکت که اسامی آن‌ها توسط وزیر ارتباطات به ما اعلام شد، رفتیم و با انجام تحقیقات و بازرسی‌هایی مشخص شد که از بین این 8 شرکت عده ای با توجه به دریافت ارز دولتی هیچ گونه کالایی را وارد نکرده اند و عده ای هم اصلا ارز دولتی دریافت نکرده اند که کالایی را وارد کنند.

وی در ادامه گفت: پرونده 25 شرکت در سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان در حال بررسی است و 10 پرونده نیز در حال باز بینی و اعلام رأی هستند و مابقی پرونده ها هم در سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال بررسی است و ما منتظر آن هستیم تا گزارشات پرونده‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شوند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه افزود: گشت و بازرسی تعزیرات حکومتی تا بررسی و دادن حکم ادامه دارد، تمامی عمده فروشان شرکت ها و فروشندگان لوازم خانگی باید وضعیت انبارهای خود را مرتبا و به صورت ماهانه به ما گزارش دهند و موجودی انبارهای خود را اعلام کنند، ما بعد از گشت در بازار به سراغ انبارها خواهیم رفت.

وی در پایان گفت: در بحث واردات قطعات اولیه به کشور با استناد به گفته رئیس جمهور گفت: قطعات در کشور وارد شده اند و نمی توانیم از فروشندگان بپذیریم که به اندازه 2، 3 و 6 ماه قطعه دارند، با توجه به صحبت‌های رئیس جمهور، هیچ مشکلی بابت تامین ارز برای تولید کنندگان وجود ندارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

17 بار تجاوز به دختر 16 ساله در خانه مجردی +عکس

تصاویری منحصر به فرد از تهران ۹۰ سال قبل + عکس ها

جسد لوپز پیدا شد! همه شوکه اند! + عکس ها

این مرد بعد از ازدواج مادرزنش را بیشتر می خواست! + عکس

شلاق خوردن در ملاء عام داوطلب نمایندگی مجلس/ علت بی شرمانه + تصویر

شیرین در پارتی ها بین مردها می لولید! / با یک بچه در شکم تنها ماندم

مار 2 متری روی سینه مرد در اتاق خوابش لم داده بود!

قاتل سریالی در صحنه قتل هایش بالا می آورد! / او معروف شد+عکس

مسعود خطر در اتاق زن مطلقه دستگیر شد!

این 8 زن با رفتارهای بی حیایی بندرعباس را آشفته کردند!

زنده زنده سوختن یک زن جلوی چشمان بچه اش! / شوهر می خندید

بلایی شوم که یک پرنده باعث آن شد!

شوهر مهناز 54 ساله با دختر دانش آموزی بی حیایی کرده بود!

کدخبر: 398972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟