قیمت سکه از مرز 3 میلیون تومان هم رد شد + جزییات

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، محمد کشتی‌آرای - عضو اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر - با بیان اینکه در حال حاضر قیمت فروش سکه به سه میلیون تومان رسیده است، گفت: تمام قطعات سکه و طلای ۱۸ عیار به نسبت دیروز با افزایش قیمت مواجه شده‌اند. در حال حاضر سکه تمام طرح جدید سه میلیون تومان، سکه تمام طرح قدیم دو میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است. نیم سکه یک میلیون و ۴۴۵ هزار تومان و ربع سکه ۷۷۰ هزار تومان در بازار Store معامله می‌شود.

به گفته وی، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۴۳ هزار تومان، هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۵۳ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین سکه‌های یک گرمی ۴۲۰ هزار تومان فروخته می شوند.

این عضو اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر درباره علت افزایش تقاضای طلا و سکه توضیح داد: بانک مرکزی فعلا عرضه سکه ندارد و عرضه و تقاضا و معاملات با توجه به سکه‌های موجود در بازار انجام می‌شود. وضعیت طلا و سکه تحت تاثیر واگذاری سکه‌ها قرار گرفته و همین موضوع باعث شده بازار با افزایش تقاضا مواجه شود.

کشتی‌آرای افزود: با توجه به طرحی که درباره واگذاری سکه‌ها در حال بررسی و اقدام است مبنی بر اینکه به ثبت‌نام کنندگان تعداد بالای سکه فقط ۱۰ قطعه سکه داده شود، تقاضا برای خرید فیزیکی سکه افزایش پیدا کرده است.

وی در پاسخ به چگونگی روند قیمت طلا و سکه در روزهای آینده گفت: عوامل متعددی روی قیمت تاثیرگذار است و با توجه به قیمت ارز و عرضه و تقاضا این مباحث قابل پیش‌بینی نیست؛ به همین دلیل هم حتی برای یک ساعت آینده نمی‌توان قیمت سکه و طلا را پیش‌بینی کرد. اما با توجه به افزایش قیمت طلا و سکه به مردم توصیه می‌کنیم از واحدهایی داد و ستد کنند که دارای مجوز باشند و از خرید طلا و سکه از واحدهای غیرمجاز خودداری کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

شوک بزرگ به ابراهیم تاتلیس/ این بار پسرش تهدید به قتل شد

ببینید 11 عضو خانواده هندی را چطور کنارهم دار زده اند! + فیلم 16+

جوان سیاه پوستی که با صابون سفید پوست شد+عکس

فوری / حادثه وحشتناک هواپیمای مسافربری در آسمان ساری

فیلمبردار سینما من را بی هوش کرد و از او حامله شدم! + جزییات هولناک

تجاوزکفتار پیربه نوه ونتیجه اش/ پدربزرگ کثیفم را به طرز فجیعی کشتم!+عکس

نقشه عجیب دانش‌آموز۱۵ساله همدانی برای دنبال کنندگان سایت های ناجور+عکس

جزییات خودسوزی منافقین به دستور مسعود رجوی + فیلم

وقتی فهمیدم لیلا شوهردارد رفت و آمد را قطع کردم ولی او مدام ارتباط می خواست !

وقتی زن بی لباس در را به روی پیک موتور باز کرد! + عکس

جسد زن باردار با جنین بیرون زده از بدنش در سطل زباله پیدا شد+عکس

زن بی نوا به کما رفته بود که پسر بی حیا به او رحم نکرد! + عکس

نجات معجزه آسای زن اصفهانی در شب تولد امام رضا(ع) / پسر 16 ساله با امام ارتباط گرفت

کدخبر: 394422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟