تجمع انبوه سازان مهر پردیس مقابل بانک مسکن

شماری از انبوه سازان مسکن مهر پردیس برای پیگیری مطالبات بانکی خود در محل ساختمان مرکزی بانک مسکن در تهران تجمع کردند.

انبوه‌سازان گلایه داشتند که مسئولان این به بانک به تعهدات خود در قبال پرداخت مطالبات سازندگات عمل نکرده اند. به گفته آنان بانک مسکن می بایست در چند مرحله از شروع به پی‌ریزی ساختمان تا مرحله سفت کاری ساختمان ها ، مطالبات سازندگان را پرداخت می کردند اما متاسفانه این تعهد بانک به درستی انجام نشده است.

در شرایطی که مطالبات این عده از سازندگان مسکن مهر به موقع و مرحله به مرحله پرداخت نشده، قیمت مصالح ساختمانی، میلگرد و آسانسور و سایر ملزومات ساخت در چند نوبت افزایش چشمگیری داشته و پیمانکاران را متضرر کرده است.

براساس اظهارات پیمانکاران معترض مسکن مهر پردیس، بانک مسکن از محل آورده متقاضیان نیز حدود ۱۸۰۰۰میلیارد تومان وجوه دریافت کرده اما تنها ۵۰۰۰ میلیارد آن را برای ساخت و ساز به شرکت های پیمانکار طرف قرارداد پرداخته و مابقی را صرف امور دیگری کرده است.

پیمانکاران سازنده مسکن مهر پردیس که از افزایش نامعلوم قیمت مصالح و ملزومات ساخت مسکن مهر ابراز نگرانی می کنند معتقدند پرداخت نشدن به موقع مطالبات از سوی بانک مسکن همچنان باعث متضرر شدن بیشتر آنان و کندی پیشرفت ساخت و ساز پروژه مسکن مهر خواهد شد.

گفته می شود مذاکرات پیمانکاران با برخی از مسئولان بانک مسکن در حاشیه این اجتماع به دلیل عدم حضور مسئولان اصلی تصمیم گیرنده بانک نتیجه موثری نداشته و قرار است روز یکشنبه آتی دوباره پی‌گیری شود.

کدخبر: 388853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟