به گزارش گروه اقتصادی رکنا، علی عوض پور در مورد تاثیر گذاری اعتصاب کامیون داران و دارندگان خودروهای حمل و نقل در بازار Store گفت: این روند هیچ تاثیری بر بازار نگذاشته است و تا الان هیچ گزارشی از استان‌ها و بازار تهران مبنی بر کمبود کالا به ما نرسیده است.

دبیر کل اتاق اصناف ایران ادامه داد: فقط در مورد هندوانه ما شاهد مشکلاتی بودیم چون این محصول از جنوب کشور به تهران می‌آید این اعتصاب سبب خلل در تامین هندوانه مصرفی تهران شده بود که این مشکل برطرف شده و محموله‌های جدید امروز عصر به تهران می رسد و قیمت این محصول دوباره به حالت قبل خود باز می‌گردد.

عوض‌پور ادامه داد: با توافقی که بین سندیکای کامیون‌دارن و وزارت راه صورت گرفته دیگر نگرانی از طولانی شدن این روند نداریم و امیدواریم از امروز تمام فعالیت‌ها به حالت عادی برگردد.

وی در خصوص برخی شایعات مبنی بر کمبود برخی کالاهای اساسی در تهران و سایر مراکز استان‌ها گفت: متاسفانه برخی سایت‌ها با انتشار اخبار غلط سعی در ملتهب نشان دادن بازار دارند در صورتی‌که اتاق اصناف به عنوان متولی بازار در کشور به همراه سایر سازمان‌های نظارتی به صورت دائم بازار را رصد می‌کند و می‌توانم این اطمینان را بدهم که هیچ کمبودی امروز وجود ندارد بلکه به دلیل رکود اصناف با یکدیگر بر سر فروش کالا رقابت دارند.

کدخبر: 384678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟