درآمد دو هزار میلیاردی دولت از طرح رجیستری

محمدجواد آذری‌جهرمی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان جوین گفت: تمام تلاشمان در اجرای طرح رجیستری این است که مردم به عنوان مصرف‌کنندگان نهایی دچار چالش نشوند.

وی همچنین پیام رسانهای داخلی را از دیگر برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ذکر و بیان کرد: برای تقویت این پیام‌رسان‌ها باید مصوبات شورای‌عالی فضای مجازی به درستی اجرا و همچنین بخش‌های دولت الکترونیک تقویت شوند.

وزیر ارتباطات به مشکلات جوین نیز اشاره و بیان کرد: تا پایان امسال مشکلات ارتباطی روستاهای این شهرستان برطرف و دسترسی به خدمات پست بانک روستاها امکان‌پذیر می شود.

وی ادامه داد: راه‌های مواصلاتی و جاده‌های جوین هم یکی از مهمترین مشکلات است که با توجه به افتتاح کارخانه فولاد و صنایع دیگر بازساری آنها یک ضرورت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در این نشست گفت: آنتن‌دهی تلفن در برخی روستاهای جوین کیفیت مطلوب را ندارد و ایجاد چند سایت بی.تی.اس ضروری است.

رمضان‌علی سبحانی‌فر افزود: با اجرای زیرساخت‌های مناسب به‌زودی در هر یک از روستاهای بالای هزار نفر جمعیت دستگاه‌های خودپرداز نصب می‌شود.

وی همچنین به چهار مسیره شدن جاده جوین به سبزوار اشاره و بیان کرد: با توجه به صنعتی بودن این مسیر اجرای طرح لازمه این منطقه است که نیاز به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

 

کدخبر: 378410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟