97 درصد سپرده گذاران تعاونی «پیوند» تعیین تکلیف شدند

به گزارش رکنا، براساس اعلام این موسسه، در ادامه ساماندهی تعاونی های منحله هشتگانه، 42 هزار و 211 سپرده گذار (97 درصد) از مجموع 43 هزار و 543 سپرده گذار تعاونی منحله پیوند تا یکصد میلیون ریال توسط موسسه موسسه اعتباری کاسپین تعیین تکلیف شدند.

بر اساس اعلام موسسه کاسپین و با هماهنگی این موسسه و هیات تصفیه تعاونی منحله پیوند، سه درصد باقی مانده (1332 نفر) از سپرده گذاران تعاونی مذکور نیز در شرف تعیین تکلیف هستند.

بر این اساس، فقط یک تعاونی منحله «بدر توس» به عنوان آخرین تعاونی تعیین تکلیف نشده از تعاونی های هشتگانه تحت ساماندهی موسسه کاسپین باقی مانده است که به زودی خبر مربوط به تعیین تکلیف بدر توس نیز اعلام خواهد شد.

موسسه اعتباری کاسپین 27 اسفند ماه سال 1394 با انحلال و ادغام هشت تعاونی شامل فرشتگان، تعاونی امید جلین گرگان، عام کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا مشهد، بدر توس و پیوند از شورای پول و اعتبار مجوز گرفت.

مدیریت بدهی و دارایی های این تعاونی ها بر عهده کاسپین است و از آنجا که تعاونی فرشتگان بیشترین سپرده گذار را دارد، تعیین تکلیف آن با نظر کمیته منتخب سران سه قوه در اولویت قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 354736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟