قیمت آیفون x  در تهران + عکس

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، خبر منتشر شده درباره ورود و قیمت آیفون x درست است، این آیفون ها همان آیفون های پیش فروش شده از سوی سایت اپل است که این مدل گوشی از 2 روز پیش تحویل صاحبانش داده شده که به همین دلیل بازار Store سیاه این مدل گوشی در سر تا سر جهان از جمله ایران داغ شده است.

گوشی آیفون x فقط در ایران قیمت نجومی ندارد بلکه در کشورهای مختلف هم این موضوع پدیدار شده بطور مثال قیمت گوشی آیفون x در کشور امارات با قیمت 14 هزار درهم است.

طبق پیگیری های خبرنگار رکنا، مشخص شد که گوشی آیفون ایکس توسط اشخاص وارد کشور شده و برای فروش با همان قیمت نجومی 16 میلیون و پانصد هزار تومان آماده است و تعدادی از این گوشی ها فروش رفته و دست کاربران است.

ساعاتی پس از منتشر شدن خبر فروش آیفون x با قیمت نجومی، سخنگوی طرح ثبت تلفن همراه رجیستری اعلام کرد، آیفون X قاچاق Contraband است و از شبکه اپراتوری سرویس نخواهد گرفت.

با این حال طرفداران آیفون x باید منتظر سرنوشت این مدل گوشی و تصمیم نهایی از سوی سازمان ثبت تلفن همراه (رجیستری) و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ایران باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 322547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟