حواله های ساندرو استپ وی قابل فروش نیست + بخش نامه

رکنا اقتصادی: رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برای جلوگیری از کسب و کارهای حاشیه ای در پیش فروش ساندرو استپ وی، اقداماتی انجام شده که هر کدام به نوبه خود باز دارنده بود و از ایجاد فضای دلالی جلوگیری می نماید.

تقی زاده افزود: در گام اول هر نفر با یک کد ملی امکان ثبت نام دارد و امکان تکرار کد ملی در جریان ثبت نام وجود ندارد و در گام بعدی امکان خرید و فروش کاردکسی این خودرو میسر نیست بنایراین خرید و فروش در نمایندگی ها انجام نمی شود و عواقب هر گونه خرید و فروش مشتریان بیرون از چار چوب نمایندگی ها متوجه سایپا نمی باشد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به اینکه آگهی های فروش این خودرو توسط برخی افراد در فضای مجازی منتشر شده گفت: زمان تحویل این آگهی های مورد استناد مربوط به تحویل خودرو در مهرماه است، در حالی که در طرح فروش اخیر زمان تحویل خودرو آذر و دی ماه سال جاری است.

تقی زاده با اشاره به ابلاغ بخش نامه به نمایندگی ها در روز گذشته گفت: هر گونه اعلام روش های فروش، درج آگهی و… در خصوص خودرو استپ وی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با نمایندگی متخلف برخورد خواهد شد.

وی در انتها با تاکید دوباره به این که، عواقب هر گونه خرید فروش حواله ساندرو استپ وی متوجه فروشندگان و خریداران است افزود: نمایندگی های سایپا حق مشارکت در نقل و انتقال حواله های صادر شده را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش، با نمایندگی های متخلف برخورد خواهد شد.

1020

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟