حساب های سپرده گذاران تعاونی منحله امید جلین به کاسپین منتقل شد

رکنا اقتصادی: با انتقال کامل اطلاعات حساب‌های سپرده گذران تعاونی منحله امید جلین، چهار جلسه میان هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین با هیات تصفیه این تعاونی برگزار شد.

با این حال در جلسه آخر که روز یکشنبه 29 مرداد برگزار شد، قرار بود تا روش‌ها و زمان بندی پرداخت بررسی و به زودی اعلام شود، اما هیات تصفیه تعاونی منحله امید جلین در این خصوص همکاری لازم را نداشت.

در همین رابطه، برای رفع مشکلاتی که توسط برخی از سپرده گذاران این تعاونی منحله اعلام شده بود، موسسه کاسپین مقرر کرد تا زمان تعیین تکلیف و اعلام زمان بندی دقیق، بخشی از حساب‌ها آزاد شود.

بر همین اساس و برای سهولت امور، سپرده گذاران می‌توانند تا سقف 50 میلیون ریال از هر سپرده ای دریافتی داشته باشند تا به محض اعلام زمان بندی دسترسی به تمام سپرده هایشان داشته باشند.

تا دوم شهریورماه جاری، 614 میلیارد ریال در قالب 37 هزار و 115پرداختی به سپرده گذاران تعاونی منحله امید جلین (از سوی موسسه اعتباری کاسپین) پرداخت شده که این رقم به صورت روزانه در حال افزایش است.

امین جلین یکی از هشت تعاونی ادغام شده در موسسه اعتباری کاسپین است که اواخر اسفندماه 1394 از شورای پول و اعتبار مجوز گرفت.

بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار قرار است موسسه کاسپین دارایی‌ها و بدهی‌های قابل تجمیع هشت تعاونی غیرمجاز شامل فرشتگان، الزهرا، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، پیوند مشهد، بدر توس و امید جلین را طبق روش مشخص به حساب های خود انتقال دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟