پایبندی به کار گروهی از ویژگیهای دکتر کرباسیان است

سابقة آشنایی بنده با آقای مسعود کرباسیان برمی گردد به سال 1360 در سازمان صنایع ملی که هم من جوان بودم و هم ایشان جوانتر، بسیار پرجنب و جوش، علاقمند به یادگیری و پیشرفت کار. از همان موقع ویژگی پایبندی به کار تیمی را در ایشان می¬دیدم.
سوابق کاری بعدی آقای کرباسیان که همراه با تحصیلات تکمیلی و اخذ دکتری مدیریت بازرگانی بود، بیانگر اهتمام ایشان به رویکرد علمی مدیریت امور اجرایی است. تجربه موفق حضور در وزارت نفت، شهرداری و همچنین گمرک ایران، آنهم در مشاغل کلیدی نشان از آن دارد که در مسئولیت بالاتر نیز به توفیق دست خواهد یافت.
نگاهی به برنامه دکتر کرباسیان برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی مؤید این نکته است که توجه ویژه ای به حل مشکلات اقتصادی بصورت ریشه¬ای و علمی دارد. شرایط کنونی اقتصادی کشور در وضعیت بسیار دشواری قرار دارد. برون رفت از رکود، ایجاد رونق اقتصادی، فعال¬سازی تولید و بخش خصوصی در راستای اقتصاد مقاومتی و با هدف ایجاد اشتغال و غلبه بر غول بیکاری از جمله سرفصل¬هایی است که در برنامة ایشان گنجانده شده است. فعال¬سازی بازار Store سرمایه توجه به جلب سرمایه¬گذاری خارجی و حمایت از توسعه صادرات، از راهکارهای عملیاتی جدی است که در برنامة اعلامی ایشان از اولویت خاصی برخوردار است.
ازجمله نکاتی که بسیار اهمیت دارد و مورد تأکید اینجانب نیز هست، اهتمام به حمایت واقعی از نظام بانکی در راستای تقویت و افزایش سرمایه بانک¬ها، ارتقاء ظرفیت رقابتی در فضای بین المللی بانکی و همچنین کاهش نرخ سود بانکی می¬باشد.
باید توجه داشت که اجرای صحیح برنامه ها در گرو هماهنگی تیم اقتصادی دولت است. امیدوارم که ایشان بعنوان یک مدیر اجرایی قوی و خدمتگزاری مؤثر، در ایجاد آرامش و امنیت در فضای کسب و کار موفق باشند و موجب امید و نشاط در حوزه اقتصاد میهن اسلامیمان گردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟