دستور روحانی برای حل مشکل موسسات غیرمجازمالی اعتباری

رکنا اقتصادی: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس در زمینه حل مشکلات موسسات مالی غیرمجاز و سپرد‌ه‌گذاران این موسسات اظهار داشت: مباحث اقتصادی بحث‌های ظریف و مهمی است و در این خصوص نیز تصمیم‌های بسیار کاربردی و خوبی گرفته شد که انشاءالله موجب رفع مشکلات موجود شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور از دستور رئیس جمهور به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای حل مشکل مؤسسات مالی غیر مجاز خبر داد.

امیری با بیان اینکه دولت درصدد حل مشکلات سپرده گذاران این موسسات است، گفت: هر چند این سپرده گذاران قربانی کلاه‌برداری و تقلب Cheat شده اند اما دولت خود را ملزم می داند که نسبت به حل این مشکل اقدامات جدی انجام دهد و دولت خود را موظف می داند که از حقوق سپرده گذاران دفاع کند.

وی با تاکید بر اینکه حل این مسئله در صلاحیت بانک مرکزی و وزارت اقتصاد است، گفت: جلسات مشترکی میان اعضای دولت از جمله وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی با تعدادی از اعضای هیأت رئیسه مجلس برای حل مشکلات سپرده گذاران برگزار شده که بانک مرکزی اکنون در حال حل این مشکل است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: سپرده گذاران باید مراقبت کنند که برای رسانه های بیگانه خوراک تبلیغاتی تهیه نکنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟