160میلیارد ریال برای آغاز ساخت بیمارستان 240 تختخوابی خدابنده اختصاص یافت

رکنا اقتصادی:احمد بیگدلی روز یکشنبه افزود: احداث بیمارستان جدید در خدابنده نیاز جدی و حق طبیعی مردم این شهرستان بود که سال گذشته پی گیری ها برای اخذ مجوز ساخت آن به ثمر نشست و امسال عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی تکمیل پروژه چهار بانده شدن راه ارتباطی سلطانیه - خدابنده - کبودرآهنگ، توسعه گاز رسانی و آبرسانی به روستاهای شهرستان را از دیگر اولویت های عمرانی و زیرساختی در خدابنده ذکر کرد و ادامه داد: امیدواریم با حمایت هایی که از سوی مجموعه دولت به مناطق محروم می شود، به همت مدیران اجرایی در بازه زمانی هر چه کمتر شاهد تکمیل این طرح ها باشیم. 
به گزارش ایرنا به گفته فرماندار شهرستان خدابنده احداث یک بیمارستان جدید در این شهرستان طی دو سه سال گذشته به عنوان یک مطالبه جدی مطرح بود. 
باب الله فتحی افزود: در نهایت با پی گیری های مکرری که از طریق استانداری، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی انجام شد، ساخت بیمارستان جدید خدابنده در سال 96 به مرحله عملیاتی می رسد.
وی با بیان اینکه بیمارستان 240 تختخوابی خدابنده در کنار بیمارستان فعلی ساخته می شود، اظهار کرد: احداث این بیمارستان دست کم نیازمند 800 میلیارد ریال اعتبار است که با باز شدن ردیف اعتباری برای این پروژه ملی، امیدواریم عملیات اجرایی آن ظرف دو سه سال آینده به پایان برسد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟