با قیمت میوه ها آشنا شوید

رکنا اقتصادی:حسین مهاجران، در خصوص وضعیت بازار Store میوه و میزان عرضه و تقاضای انواع محصولات فرنگی اظهار کرد: تقاضا و عرضه میوه در بازار نسبت به روزهای اخیر تغییر نکرده و اعیاد و مناسبتهای مختلف تاثیر چندانی بر بازار میوه نداشته است.
وی افزود: در روزهای اخیر قیمت گوجه‌فرنگی تا حدودی کاهش داشته و بین 4 هزار تومان تا 4 هزار و 200 تومان عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تصریح کرد: قیمت سیب‌زمینی نیز با کاهش نسبی همراه بوده و هرکیلو بین هزار و 400 تا هزار و 800 تومان در میادین تره‌بار عرضه می‌شود.
مهاجران در خصوص قیمت سیب‌زمینی در روزهای آینده خاطرنشان کرد: تا 10 روز آینده سیب‌زمینی تازه روانه میادین تره‌بار خواهد شد و قیمت‌ها با کاهش روبرو می‌شود.
وی در توضیح قیمت چاقاله و گوجه سبز گفت: قیمت هر کیلو چاقاله بادام ریز 15 هزار تومان، درشت بین 15 تا 20 هزار تومان و هرکیلو گوجه سبز درشت بین 20 تا 30 هزار تومان و گوجه سبز ریز با قیمت‌های کمتری در میادین تره‌بار به‌فروش می‌رسد.
مهاجران در ادامه به پرتقال‌های وارداتی موجود در بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به تقاضای مشتریان هنوز پرتقال در بازار وجود دارد و هرکیلو پرتقال مصری 8 هزار تومان و پرتقال قبرسی با قیمت کیلو 5 هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.
وی در رابطه با قیمت سایر میوه‌ها در میادین‌میوه ‌و ‌تره‌بار عنوان کرد: هر کیلو کیوی کیلویی3 هزار و 500 تا 5 هزار تومان، خیار گلخانه کیلویی 3 هزار تا 4 هزار تومان و خیار بوته‌ای بین 2 هزار تا 3 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در انتها یادآور شد: هرکیلو ملون در میادین میوه‌و‌تره‌بار بین 2 هزار تا 2 هزار و 500 تومان و هر کیلو هندوانه بین 800 تا هزار و 200 تومان به فروش می‌رسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 262037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟