پل‌گیشا تا پایان پاییز جمع می‌شود

رکنا اقتصادی:علیرضا جاوید، در مورد سرانجام برچیده شدن پل Bridge فلزی گیشا با بیان اینکه عمر مفید بهره برداری از این پل رو به اتمام است و در زمان  ساخت نیز به صورت موقت برای عبور و مرور شهروندان ایجاد شده بود، گفت: این پل موقت براساس بار و مختصات ترافیکی سالهای قبل ساخته شده بود و در حال حاضر نمی تواند به این حجم خودروها پاسخ دهد و کشش این حجم تردد را ندارد.

وی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه این پل جمع آوری و به جای آن زیر گذری که در حال ساخت است فعالیت می‌کند، گفت: مطالعات لازم برای انجام این کار انجام شده است و در حال حاضر عملیات برای تکمیل زیرگذر در حال انجام است.
جاوید با بیان اینکه شش پل فلزی اعم از پل کریم‌خان، پل حافظ، چوبی، آزمایش و... در تهران وجود دارد که کارشناسان معاونت فنی و عمرانی تک به تک این پل ها را از نظر میزان عمر مفید و بهره وری بررسی می‌کنند تا تصمیماتی نسبت به تقویت، برچیدن و یا انتخاب مسیرهای جدید انتخاب می‌شود افزود: کارشناسان پس از بررسی های فنی و سازه پل تصمیماتی اخذ می کنند که نهایتا در مورد پل کریمخان نیز به جمع بندی رسیده‌اند.
وی افزود: با توجه به نقش پل کریمخان در تسهیل تردد در خیابان کریمخان تصمیم بر این شد که این پل به صورت مرکب (بتنی-فولادی) تقویت شود که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده این امر تا پایان امسال محقق می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟