تنظیم نرخ گوشت با افزایش عرضه آن در بازار شب عید

رکنا اقتصادی: علی بختیار درباره وضعیت تنظیم بازار گوشت درکشور،گفت:تنظیم بازارگوشت نیازمند افزایش عرضه در بازار است تا بتوان نرخ این محصول استراتژیک را در بازار در آستانه عید نوروز به تعادل رساند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عرضه گوشت در بازار کفاف نیاز داخلی را می دهد، تصریح کرد:برطبق آمارهای اعلام شده ،مشکلی بابت عرضه گوشت در بازار برای شب عید احساس نمی شود.

بختیار افزود:شبکه های توزیع ما گسترده و پیچ در پیچ هستند بنابراین بدیهی است محصول برای رسیدن به دست مصرف کننده باید از واسطه های متعدد عبور کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه دولت کام مردم را با تنظیم بهینه نرخ گوشت شیرین کند،گفت: افزایش عرضه راهکاری برای تنظیم نرخ گوشت درآستانه عید به شمارمی آید.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس،یادآورشد:یکی از راهکارهای اصولی تنظیم بازارگوشت ایجاد یک شبکه توزیع برای انتقال تولیدات از دامداری و کشتارگاه بطور مستقیم بدست مصرف کننده است تا دراین راستا نرخ گوشت با رعایت مولفه های اقتصادی در شرایط متعادل تعیین شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟