سود سهام عدالت فقط به ۲ دهک تعلق می گیرد

رکنا اقتصادی: میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی امروز (سه شنبه) در آیین رونمایی سامانه ساماندهی سهام عدالت در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی که با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر اموراقتصادی و دارایی انجام شد ، با تشریح مرحله نخست ساماندهی سهام عدالت یا «مرحله صورتحساب» گفت: این مرحله پیش درآمدی برای صدور عملی صورتحساب هاست که با پایان آن، به بلاتکلیفی ها خاتمه داده می شود.

پوری حسینی یادآور شد: امروز مشمولانی که رقم سمت راست کد ملی شان هفت است ، می توانند به سامانه مراجعه کنند و تا روز 26 اسفندماه به ترتیب مطابق رقم سمت راست کد ملی (به ترتیب 8، 9، 0، 1، 2، 3، 4، 5 و 6) مراجعه کنند.

پوری حسینی افزود: سامانه ساماندهی سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir از یک ماه پیش فعال و مرکز تلفن با شماره 83338 با 90 خط نیز آماده شده که از ساعت 9 تا 17 پاسخگوی پرسش ها درخصوص مرحله نخست ساماندهی سهام عدالت است.

وی گفت: سودی که سال آینده شرکت‌های سرمایه‌پذیر در سهام عدالت پیش‌بینی می‌کنند، مربوط به سهامداران عدالت کم درامد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی است که با اخذ شماره‌حساب از آنها، واریز می‌شود.

رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: برای مابقی دهک‌ها که سهام عدالت دارند، باید مابقی 532 هزار تومان قیمت سهام عدالت تعیین تکلیف شود و به حساب دولت واریز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

سوال های مربوط به سهام عدالت و پاسخ به آن

۲۵ هزار میلیارد تومان بابت اقساط سهام عدالت به خزانه واریز شده است

سهام عدالت دو میلیون تومان ارزش دارد

سامانه سهام عدالت آغاز به کار کرد

زمان‌بندی گروه‌های مشمول دریافت سهام عدالت +جدول

 

کدخبر: 250520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟