عابربانک های معیوب خرید شب عید مردم را دشوار می کنند

رکنا اقتصادی: رحیم زارع با مثبت ارزیابی کردن افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک‌ها گفت:در سال های گذشته با توجه به افزایش نرخ تورم از ارزش پول کاسته شده و بطور طبیعی نیاز مردم به وجه نقد برای انجام امور روزمره بیشتر می شود.

نماینده مردم آباده،بوانات وخرم بید در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: اینکه مردم برای انجام خرید و مبادلات اقتصادی ازخدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند،نکته مثبتی است،اما بطورطبیعی بخشی از خریدها با استفاده از وجه نقد انجام می شود.

این نماینده مردم درمجلس دهم گفت:متاسفانه مقابل دستگاه های خودپردازها در ایام پایانی سال صف تشکیل می شود و برخی از دستگاه های خودپرداز با نقص فنی روبرو هستند که باید به این موضوع رسیدگی شود.

ضرورت جلوگیری از بازار سیاه اسکناس نو ویژه شب عید

زارع با بیان اینکه عابربانک های معیوب خرید شب عید مردم را دشوار می کنند،گفت:بانک ها با اتخاذ تمهیدات لازم تلاش کنند،خدمات مطلوبی به مردم در ایام پایانی سال و همچنین در ایام نوروز ارائه کنند.

وی ادامه داد:بانک ها در ایام پایانی سال باید دستگاه های عابربانک را با وجه نقد مورد نیاز تجهیز کنند و سیستم بانکی دراین رابطه نظارت کند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:شبکه بانکی همچنین باید اسکناس نو ویژه شب عیدمردم را تامین کند و اجازه ندهد در این موضوع ساده نیز بازارسیاه ایجاد شود؛بنابراین اسکناس نو در شعب بانکی توزیع شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟