عده ای به خاطر کسب منافع به دنبال تطهیر مضرات روغن پالم هستند

رکنا اقتصادی: وی با بیان اینکه متاسفانه در دوره ای بخاطر تحریم ها و مشکلاتی که وجود داشت برخی محصولات آلوده و غیراستاندارد وارد کشور شد،‌اظهارکرد:حال عده ای بخاطر سود آن موقع اصرار به ادامه این کار و واردکردن آن اجناس و محصولات غیر استاندارد و غیر بهداشتی دارند.

بنیادی بااشاره به اینکه براساس مطالعات صورت گرفته برخی بیماری ها و مشکلات جامعه به خاطر واردکردن محصولات نامرغوب و بی کیفیت به کشورطی سالهای گذشته بوده است،‌تصریح کرد:ورود کالاها و اجناس غیر بهداشتی و نامرغوب سلامت جامعه را به خطر انداخته و باید دقت ها و نظارت های لازم برای جلویگری از تکرار این مسائل انجام پذیرد.

وی با تاکید براینکه سلامت و بهداشت جامعه به هیچ عنوان نباید وارد سیاسی بازی و منفعت طلبی برخی افراد قرار بگیرد،گفت: برای مردم و مسئولان قابل قبول نیست که محصول و کالای بدون کیفیت های بالای جهانی و بین الملل که می تواند سلامت جامعه را به خطر بیاندازد به کشور وارد گردد.

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه برخی افراد همیشه و همواره درصدد بوده اند که با سودجویی و سوء استفاده از شرایط برای بدست آوردن سود بیشتر هر محصول بی کیفیتی را وارد کشور کنند،تصریح کرد: باید دقت و مراقبت های لازم از سوی دستگاه های نظارتی برای رعایت معیارها و ضوابط استاندارهای بین المللی لحاظ شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟