مسافران نوروزی، کارت ملی برای خرید بلیط ضروری است

رکنا اقتصادی: شرکت رجاء تصریح کرده است: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت به سرعت آن را به مسئول فروش بلیت اطلاع دهند تا مشخصات مسافران با موارد ثبت شده در بلیط منطبق باشد.
بلیت های غیرهمنام یا مخدوش اعتبار ندارد و دارندگان این گونه بلیت ها ، مسافر بدون بلیت محسوب می شوند و حق سوار شدن به قطار را نخواهند داشت
بنابراین گزارش فروش بلیت قطارهای رجاء برای دوره نوروز 96 از ساعت 17 روز یکشنبه هفدهم بهمن به صورت غیر حضوری ( اینترنتی و فروش تلفنی 1539) برای همه مسیرها غیر از تهران- مشهد آغاز می شود.
شرکت رجا افزوده است : از ساعت 7:30 صبح دوشنبه هجدهم بهمن به صورت اینترنتی و از ساعت 7:30 روز سه شنبه 19 بهمن در همه نمایندگیهی فروش مجاز در سراسر کشور ، بلیت های دوره نوروزی عرضه خواهد شد.
بلیت قطارهای نوروزی به مدت سه روز عرضه می شود که مربوط به دوره 25 اسفند تا 15 فروردین است.
شرکت رجا از هموطنان خواسته است : با برنامه ریزی مطلوب و توزیع سفر و برای خرید بلیت اقدام کنند.
هموطنان برای اطلاعات بیشتر درباره سفر با قطارهای رجا شامل نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت ، موجودی بلیت و دیگر موارد می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت 1539 تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی www.raja.ir این شرکت مراجعه کنند.
همچنین شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت در سفر با قطارهای رجا است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟