تدارک وسیع فرودگاه مشهد برای استقبال از بهار 96 و مسافران نوروزی

رکنااقتصادی: "کارگروه تسهیلات نوروزی" با محور هماهنگی و بررسی راهکارها و انجام اقدامات لازم برای استقبال از مسافران و زائران در ایام نوروز 96 با حضور مدیرکل فرودگاه مشهد، معاونین و روسای ادارات اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان رضوی، برگزار شد.
مدیرکل فرودگاه های استان در کارگروه تسهیلات نوروزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها و فراهم‌سازی تجهیزات و امکانات مطلوب فرودگاهی گفت: درصدد هستیم نوروز خاطره انگیزی را برای مسافرین و زائرین رقم بزنیم
وی از آمادگی و تدارک وسیع فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد برای استقبال، تکریم و خدمات‌رسانی تخصصی فرودگاهی به مسافران و زائران نوروزی خبر داد.
محمدباقر قاسم‌زاده در این خصوص گفت: خوشبختانه با توسعه زیرساخت‌ها، بازگشایی فضاها در ترمینال‌های پروازی، افزایش کانترها و گیت‌های خروجی، افزایش دستگاه‌های بازرسی، وضعیت مطلوب دستگاه‌های ناوبری و کمک‌ناوبری و فراهم‌سازی تجهیزات و امکانات مطلوب؛ درصدد هستیم نوروز خاطره‌انگیزی را در فرودگاه مشهد رقم بزنیم.
وی همچنین الزام تمامی واحدها و ارگان‌های فرودگاه مشهد را به رعایت حقوق شهروندان و تکریم مسافران و زائران اولویت نخست دانست و افزود: اعمال نظارت‌های لازم بر عملکرد واحدها و ارگان‌ها، هماهنگی با گمرک، گذرنامه، سپاه و پلیس Police فرودگاه، ساماندهی مسیر دسترسی مسافران و  مستقبلین به فرودگاه، زیباسازی محیطی، توسعه فضای سبز، استفاده از نمادهای بارگاه قدسی رضوی و نمادهای نوروزی... و ساماندهی پروازهای فوق برنامه‌یی در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی یکی از معیارهای اساسی برای ارزیابی عملکرد فرودگاه‌ها را نحوه خدمت‌رسانی به مسافران در بازه‌های زمانی خاص چون ایام نوروز دانست و گفت: فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد دومین فرودگاه پر تردد ایران اسلامی است و وجود مضجع شریف حضرت رضا علیه السلام در مشهد مقدس، فرصتی مغتنم برای خدمت‌رسانی متعهدانه و مطلوب به مسافران و زائران است و در راستای نیل به این هدف نباید از هیچ قابلیت و پتانسیل فردی و سازمانی در جهت تکریم و احترام مردم شریف و نجیب ایران اسلامی مغفول ماند.
محمدباقر قاسم‌زاده در جریان این نشست با معاونین، مدیران و روسای ادارات اداره‌کل فرودگاه‌های استان به رایزنی و تبادل نظر پرداخت و از نظرات و پیشنهادات ایشان مطلع شد و ضمن شرح وظایف مسئولان و دست‌اندرکاران فرودگاه مشهد برای استقبال از مسافران در ایام نوروز 96، بر لزوم آموزش کارکنان برای برخورد مناسب و خوشرویی و پاسخگویی صریح و شفاف به مسافران تاکید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟