دستگیری 23 نفر از محکومان غایب مراجع قضائی در فلاورجان

 سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: با اجرای طرح ذوالفقار 23 نفر از محکومان غایب مراجع قضائی ،12 نفر از سارقین سابقه دار تحت تعقیب و 24 نفر ازمعتادان وخرده فروشان موادمخدر در فلاورجان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، وی بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تحت عنوان "ذوالفقار"  با استفاده از ظرفیت و توان   ماموران کلانتری ها، نیروهای  یگان امداد و پلیس های تخصصی در سطح شهرستان فلاورجان اجرا شد.

این مقام انتظامی از دستگیری  23 نفر از محکومان غایب و  تحت تعقیب مراجع قضایی و دستگیری  12 نفر سارق متواری  در طرح مذکور خبر داد و افزود:  با دستگیری سارقان 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و 11 فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ کاکاوند همچنین  از دستگیری 24 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهمان 468 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان دستگیری 9 نفر از اراذل واوباش وکشف 4 دستگاه ماینر قاچاق را از دیگر نتایج این طرح برشمرد و  خاطر نشان کرد :هدف اصلی از اجرای طرح که با استقبال خوب  شهروندان روبه رو شد،برخورد با مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح شهرستان است  و پلیس به هیچ عنوان اجازه فرصت طلبی به افراد با رفتارهای ناهنجار دربین شهروندان را نخواهد داد.

کدخبر: 735602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟