دستگیری مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه در زابل

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت : در پی اخبار رسیده از خرید و فروش اموال مسروقه توسط، متصدی یک انبار ضایعاتی در شهر زابل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: تیمی از مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی از وجود تعداد زیادی اموال مسروقه در انبار ضایعاتی مذکور اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ادامه داد: مأموران با حصول اطمینان از موضوع به محل اعزام و ضمن دستگیری این فرد، در بازرسی از انبار ضایعاتی او تعداد زیادی لوله مسیمتعلق به کولر‌های گازی، تعداد زیادی باطری و قطعات خودرو، چندین دستگاه پمپ آب و موتور کولر آبی و... به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: متهم ۲۷ ساله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر مالخری و ارتباط با سارقان اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان، ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و پاک سازی نقاط آلوده، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟