گلپایگان تنها شهر نارنجی استان اصفهان/محدودیتها به این شهرستان بازگشت
حجم ویدیو: 21.77M | مدت زمان ویدیو: 00:04:16

به گزارش رکنا، در آخرین جلسه ستاد کرونا شهرستان گلپایگان که صبح امروز در فرمانداری گلپایگان برگزار گردید با توجه به قرار گرفتن این شهر در وضعیت نارنجی و ممنوعیت ورود و خروج از این شهرستان، محدودیتهای جدید از امروز اعمال خواهد شد.

 به گفته دکتر رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان بر اساس مصوبات این جلسه گروههای شغلی ۳ و ۴ کلاً تعطیل خواهند شد و آرایشگاههای زنانه که قبلاً در گروه ۳ قرار داشت به گروه ۲ انتقال یافت

رستورانهای اماکن گردشگری، باغ رستورانها،رستورانها، کبابی ها، فست فودیها و آشپزخانه ها فقط مجاز به توزیع غذا بصورت بیرون بر خواهند بود.. همچنین برگزاری نماز جمعه و جماعت و اعیاد پیش رو ممنوع شد

سرهنگ علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان هم به خبرنگار رکنا گفت: ورود خودروی غیر بومی به شهرستان گلپایگان مشمول ۵۰۰ هزار تومان جریمه و تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۳ صبح در سطح شهرستان مشمول ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

این شرایط تا قرار گرفتن گلپایگان در وضعیت جدید ادامه خواهد داشت و در صورت قرار گرفتن در وضعیت جدید ، شرایط جدید اعلام خواهد شد.

از نکات دیگر این جلسه عدم دعوت و حضور خبرنگاران و اطلاع رسانی کم بود که موجب نارضایتی اصحاب رسانه شهرستان شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

احمد امام جمعه خبرنگار رکنا گلپایگان

کدخبر: 671070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟