۲۳ فرد مبتلا به کرونا کووید ۱۹ در اصفهان شناسایی شدند

آرش نجیمی اظهار داشت: راه اندازی آزمایشگاه برای تشخیص کووید ۱۹ در استان اصفهان در شناسایی سریع بیماران کمک کرد و با کیت های این آزمایشگاه هفت نفر مبتلا به این بیماری شناسایی شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: با رفع مساله کارخانه های ماسک سازی در مدیریت استان در آینده نزدیک مشکل تامین ماسک در استان اصفهان حل می شود.

سخنگوی ستاد واکنش سریع مبارزه با کرونا در اصفهان با اعلام ۲۳ مبتلا به کووید ۱۹ در استان اصفهان به غیر از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گفت: ۱۱ بیمار ساکن شهر اصفهان هستند و مابقی مبتلایان به کووید ۱۹ از شهرستان های خمینی شهر، مبارکه، فلاورجان، نطنز، گلپایگان، خوانسار، لنجان و نجف آباد هستند که ۱۷ نفر از این آمار هنوز بستری هستند و ۲ مورد هم فوت شدند.

وی با بیان اینکه کرونا کووید ۱۹ به پیک بیماری نزدیک می شود، ابراز داشت: بخشی از اختیارات به مدیریت استان واگذار شده است که از روز یکشنبه تا پایان روز دوشنبه ساعات کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود.

نجیمی افزود: این تغییر ساعت مشمول دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان نخواهد بود و چنانچه ارباب رجوعی در ادارات حاضر شود کارمندان ملزم به خدمات رسانی تا ساعت ۱۴:۳۰ خواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟