۶ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان شناسایی شدند

در اطلاعیه شماره سوم روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و به هنگام در مورد افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس آمده است: بر اساس اعلان رسمی روز پنجشنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق رسانه ملی، از تعداد موارد مثبت استان اصفهان، تعداد افراد مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان تاکنون ۶ نفر بوده است.

در ادامه این اطلاعیه به شهروندان توصیه شده است، با رعایت موارد بهداشتی و نکات پیشگیری، اخبار دقیق در این باره را تنها از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان دنبال کنند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا تاکنون در ۲۰ استان از جمله اصفهان شیوع پیدا کرده که ۲۴۵ نفر به آن مبتلا شدند، ۲۶ نفر جان خود را از دست دادند و ۵۴ نفر هم بهبود یافتند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارند.

شیوع ویروس کرونا، اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد.

این بیماری، قابل پیشگیری است و با راهکارهای ساده مانند رعایت فاصله منطقی با دیگران (دست‌کم یک متر)، خودداری از ازدحام جمعیت، روبوسی و دست دادن و شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

خط تلفن تماس فوری به شماره ۳۱۱۳ از ظهر امروز آماده ارایه خدمات مشاوره و پاسخگویی به افرادی است که احساس می کنند علائم مشکوکی درباره بیماری کرونا دارند تا آنها بدانند که آیا باید به مراکز درمانی مراجعه کنند یا نه.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟