فعالیت ۵ جبهه کاری و عمرانی در رینگ چهارم ترافیکی اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده اظهار کرد: به دنبال تعریض ضلع جنوبی بزرگراه شهید خرازی و احداث پل صاحب روضات، تعریض ضلع شمالی این بزرگراه نیز از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است و امیدوارم با همکاری شهروندان هرچه زودتر به انجام برسد.

او با بیان اینکه امکان مسدودسازی مسیر بزرگراه شهید خرازی جهت اجرای این پروژه وجود ندارد، افزود: عملیات‌ عمرانی این پروژه در شب انجام می‌شود، البته تجربه تعریض ضلع جنوبی این بزرگراه نشان داد که مردم با همراهی خود کمک کردند تا تیم عمرانی شهرداری به‌خوبی بتوانند از پس این وظیفه خطیر برآیند.

احداث هرچه سریع‌تر حلقه چهارم ترافیکی، در دستور کار

شهردار اصفهان احداث هرچه سریع‌تر حلقه چهارم ترافیکی شهر را از مهم ترین پروژه های جاری مدیریت شهری دانست و اظهارکرد: در حال حاضر پنج جبهه کاری و عمرانی در محدوده مناطق ۱۵ ،۴ و ۶ جهت تکمیل پروژه رینگ چهارم فعال است و به‌زودی دو جبهه جدید دیگر فعال خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه طبق پیش‌بینی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، احداث حلقه چهارم حدود ۳۰ درصد از آلاینده‌های مرکز شهر را کاهش می دهد، گفت: بعد از قطار شهری، رینگ چهارم دومین پروژه بزرگ عمرانی شهر اصفهان است که رقم زیادی از بودجه ۱۴۰۳ را به آن اختصاص داده ایم.

قاسم‌زاده، بازگشایی و آغاز عملیات مرمت کارخانه تاریخی ریسباف در خیابان چهارباغ بالا را از دیگر رویدادهای مهم اخیر در شهر دانست و گفت: کارخانه ریسباف در هفته گذشته بازگشایی شد و امیدواریم بتوانیم با مرمت این کارخانه، آن را به‌تدریج در معرض بازدید عموم قرار دهیم.

او خاطرنشان کرد: تور گردشگری بازدید از ریسباف از هفته جاری برقرار خواهد شد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1000977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟