گروه انتخاب دانش و تجربه را برای بهبود تولید تلفیق کرده است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهدی عبدالملکی در حاشیه این بازدید با اشاره به توانمندی های گروه انتخاب و اشتغالزایی برای جوانان گفت: این مجموعه تولیدی به خوبی توانسته از ظرفیت‌های آکادمیک و دانش صنعتی در تحقیق و توسعه تا اجرای محصول بهرمند شود که فعالیت این نوع واحد صنعتی در کشور باعث خرسندی است.

وی با اشاره به مغفول ماندن معرفی دستاوردها و پیشرفت‌های صنعتی کشور برای عموم مردم تصریح کرد: باید اقدامات موثرتری در بازشناسی پیشرفت‌ها و دستاوردهای گروه‌های فعال صنعتی کشور برای معرفی به مردم صورت گیرد تا شناخت و آگاهی از  توانمندی‌های مجموعه‌های صنعتی داخلی همچون انتخاب دقیق‌تر باشد.

عبدالملکی با اشاره به نقش دستگاه‌های قانون گذار در حمایت از تولید بومی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و قانون‌گذار باید از راه های مختلف از صنایع داخلی که با دانش فنی  و نیروی انسانی ایرانی مشغول به فعالیت هستند حمایت و در عرصه‌های بین‌المللی ظرفیت حضور این صنایع را فراهم کنند.

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی افزود: صادرات محصولات با کیفیت صنایع ایرانی به دیگر کشورها می‌تواند عظمت تولید و دانش بومی و فنی  ایران را به نمایش بگذارد، که گروه انتخاب توانسته در این ارتباط نیز به خوبی گام‌های موفقیت آمیزی بردارد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1000449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟