صاف کردن مو با ارزان ترین روش ها

صاف کردن موهای وز و آسیب دیده یکی از مشکلاتی است که بیشتر خانم ها با آن درگیر هستند. به راحتی با سه روش خانگی زیر مو های وز تان را صاف و نرم کنید.

صاف کردن مو با روغن زیتون و تخم مرغ

هر دو این مواد در سلامتی موها بسیار موثر بوده و استفاده از هر دوی این مواد موها را صاف می کند. اما لازم است بدانید که ترکیب روغن زیتون و تخم مرغ معجزه می کند. برای استفاده از این مخلوط دو تخم را در ظرفی شکسته و مقداری روغن زیتون به آن اضافه کنید. سپس مخلوط مورد نظر را هم زده و به مدت یک ساعت صبر کنید. پس از گذشت یک ساعت موها را با یک شامپوی ملایم بشویید.

صاف کردن مو با روغن زیتون و روغن نارگیل

افراد کمی در مورد خواص روغن های مختلف و روغن هایی که مو را تغذیه می کنند، آگاهی دارند. برخی روغن ها و مصرف آن ها روی موی سر، می تواند موها را نرم و صاف کند. برای مثال کافیست روغن نارگیل و روغن زیتون را با هم مخلوط کرده و به موها بمالید. همچنین می توانید، پس از چند روز استفاده از این مخلوط، به جای روغن زیتون از روغن بادام استفاده کنید تا مو ها نرم و صاف شوند. برای استفاده از این روغن ها نیز باید آن ها را روی کف سر و مو ها مالیده و سپس مو ها را در یک حوله پیچید. پس از این که مو ها ۴۵ دقیقه در حوله بودند، می بایست آن ها را با شامپو شست تا روغن روی موها شسته شود.

صاف کردن مو با اسپری_شیر

یکی از مهم ترین و اثر بخش ترین مواد طبیعی در صاف کردن مو ها شیر است. شیر مو ها را صاف و صیقلی کرده و استفاده از آن بسیار ساده است. برای استفاده از شیر روی موها کافیست، آن را در یک آب پاش ریخته و مانند یک اسپری روی تمام مو های خود بزنید. سپس برای ۳۰ دقیقه صبر کنید تا شیری که به روی موها زده اید، جذب شود. پس از ۳۰ دقیقه موها را با شامپو شسته و شاهد موهای صاف خود باشید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 453824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟